toalådor..
melker tycker inte om att man kan titta på honom när han går på lådan och därför är kattlådan ( en sån med tak och botten som matchar min inredning ;) ) en favorit.. har nu lyckats hitta lite "snygga" toalådor på nättet.. tror ni att dom här är för höga för att ta sig in i?
http://www.djurmaxi.se/product_info.php?cPath=2_52&products_id=1644
dom var ju skitsnygga och billiga=)
ja visst var dom !
tänkte beställa mig ett gän snart.. då slipepr folk se vad som finns i lådorna med haha
vad tror ni? kommer en hona över kanten?
mina favoriserar sina täckta toalådor absolut! Men jag har tagit bort "svängdörren" är lite rädd för att dom ska köra in huvudet och sedan ångra sig o strypas där eller skada sig på annat sätt.. Jag har en jättestor kattlåda till mina med riktigt hög kant och den använs allrs helst och mina pojkar är inte kända för att vara stora.. ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
jag har med tagit bort luckan.. mina e så söta, dom ska gärna stå igemter varandra och uträtta sina behov, samtidigt, i lådan med tak :)
då kommer jag nog beställa ett par stycken lådor..
ja har du rena en sådan låda sedan tidigare är det nog inga problem skulle jag tro. och det är ju behendligt att folk inte ska behöva så då man precis har tänkt iller städa på dagen och det e massa bajs i lådorna och sen dycker det upp besök helt oförberett
precis!
och eftersom min är väggmålare * skäms *, skulel det vara perfekt om möjligheten försvann

Stiffler gillar att sova i bajslådan med tak i. Varför ska man bajsa i den? Den är dessutom för jobbig att ta sig i när man e nödig!

Det jobbiga med den sidan var att man inte får välja färg själv.. :/ Eller är det jag som läser tokigt?

#8: Jga får det också till att man köper den och det är slumpen som avgör vilken färg jag får.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#9 det var ju inte alls roligt =(
Dem säljer limegröna här där jag bor *la lalalala*
Jag har haft toahus i över ett år nu, toppen! Jag hade kvar luckan och den tyckte speciellt Bernard om. Det blev en rolig sak att gå på lådan ;) två flugor i en smäll lixom. Men det var så sött om en gjorde sitt inne i lådan och en annan ville hoppa in, och då dunkade dem varandra i huvudet, så nu är luckan borta men jag funderar på att sätta dit den igen ;) en viss Bernard behöver uppskatta lådan igen ;)

va tråkigt, tänk som jag tex, skulle vilja ha en blå och får hem en rosa som ja inte alls vill ha…går det inte att kontakta och fråga om du kan får välja färg iaf?

man kan ju alltid ta kontakt och fråga..

Dock tycker jag just dessa lådor ser ut att vara lite väl höga i framkant för att en iller ska orka ta sig in. Blir nog lättare att skita på golvet då. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Den var jätte fin, Men kanske lite höga?
jag har aldrig haft problem med höjden när det kommer till mina illrar, somliga kan ta sig upp i en 2 meters garderob