Plaströr??
Har för mig att ahms har sålt plaströr till illrar, men hittar inget på deras sida?? eller har ja blandat ihopp det??
ja dom har gjort det men dom kan nog ha slut på lagret om den inte finns på sidan

Jag vet att dom har haft iaf men nu vet jag tyvärr inte hur det är med det… Men om det inte finns med på hemsidan så är det klart folk tror att dom inte har. Men jag vet inte…

1# 2# oki, då var det inte jag som var senil då. ´hihi. får väll slänga iväg ett mail och fråga :)

Har vart in och kollat och hittar den inte, så den kanske inte finns i lager för tillfället men du gör rätt i att maila och fråga=)

Annars kan man köpa rör till torktumlare. Se bara till att vika in kanten som kan vara lite vass. De är inte i så bra kvalitet, men det är tydligen det roligaste som finns när det blir hål i kanterna. På byggföretag finns det även hårda rör till en billig penning.

#3 Kollat på zoobutiq annars? Jag köpte mitt rör därifrån.

Har mailat nu och fått svar, så nu har de röret i lager igen=) HAPPY!! =)

va bra så det inte va slut på det för gott*pustar ut* hehe

Nu har jag bestälet ett sådant rör och lite mat :) lääängtar såå tills röret kommer!!! Gud vad skoj de ska bli ;)

#9 hehe dom kommer att älska den!=) så roligt att när man kan se igenom och se när dom busar inuti röret hehe Ett tips: du kan knyta upp det så dess hela längd används och efter ett tag så kommer den inte att dra ihop sig som den gör från början=)

#10 oki. ja nog kommer de allt bli uppskattat!! Vi köpte ett rör ifrån jula som vi använde men de hade de tyvär sönder på ngra veckor :( Så då tänkte vi nää, nu köper vi ett riktigt rör som dessutom är genomskillnit!!! LÄNGTAR! Kan ju bli en bra julklapp i förskott ;)
Ja en sådan motorväg e väl en av få saker som alla mina illrar älskar annars e dom kräsna som få…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#11 hehe jamen precis, en väldigt rolig julklapp=) plus att det är så kul om ena är i röret och springer så springer ena tösen på utsidan och försöker fånga henne*går dock inte såå bra* hehe;)
kan ju säga att jag tycker inte alls det är bra kvalite på dessa illermotorvägar. jag köpte ett rör i juni och det var helt av redan i augusti… visst är det kul att se dom när dom springer men att behöva köpa två rör per år är ju mindre roligt. plasten sprack på mitt så att nu har jag tre mindre rör…*suck*

#14 OMG!
Kunde du ej skrivit det tidigare!? Ville inte ha ett till rör som går sönder som dessutom är dyrare :( nää. ush!!
Mitt rör köpte jag i våras och det är ännu helt i alla fall och då har jag haft en farbror och två valpar som lekt .. men de kanske beror ilte på hur dom leker?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#15 hur många illrar har du? hade två töser som hade det från börjar men dom lekte aldrig med det utan bara sov i det så min valp fick ta det istället och han som ensam iller har sprunge i det och det första hålet kom redan efter någon vecka, och illern har inte kraffsat i det något heller. bifogar en bils som är tagen för 2 veckor sedan cirka

#17 oki. har två st illerpojkar :) Man kanske kan laga det med lite tejp i skarvarna??

#15 jag kan säga att jag har haft mitt rör sen i våras och det är hur fint och helt som helst, så det kanske beror på hur försiktiga illrar man har, ingen aning men mitt funkar perfekt
ja det är ju som #15 säger det beror på hur illrarna leker och tejpa är ju lite problem för då fasstnar pälsen. så jag ska köpa rör på en bygghandel istället så att det verkligen håller=)

#20 jo, de är sant. Men jag får då hoppas att mitt rör håller åtminstone i 1 år ialf. men man vet aldrig. Kanske får ta och gömma det på natten som vi gjorde med de andra röret så kanske de håller bättre. + att man kanske kan få lite sömn oxså. haha. för de förra röret låt som f*n när de sparng och krafsade i det :)
#20 så du har kraffsande illrar? alltså då menar jag att dom kraffsade i det gamla röret?

#22 det kan du ge dig på!!! I alla fall Smeagol, han krafsade som en GALNING i de förra röret, varav de gick sönder :(
Men de ska då INTE få hända igen (inbillar jag mig). haha ;)
#23 inte för att vara elak men då tror jag absolute inte detta rör kommer att hålla då detta är tunn och mjuk plast trodde mitt skulle hålla och min valp kraffsar inte ens i röret =( jag blev mycket besviken på detta rör tyvärr=(
Jag har haft min motorväg i ett år, och den är hel. Den har verkligen blivit väl använd. Jag skulle tro att Nora_Dede har haft otur bara… Tycker plasten är tjock och hållbar. Såvida man inte "spänner fast" den kan de ju inte göra nån skada på röret när de krafsar i det iom att det är elastisk och bara flyttar sig då..
Jag tycker motorvägen helt klart var värd pengarna.
ja men jag har inte heller satt fast mitt rör av dom anledningarna. skulle vilja ha en sorts garanti när man köper saker sådär. visst jag kanske hade otur men denna person har ju även kraffsande illrar=( men men eftersom det gick så lätt sönder för mig tappade ju tyvärr amhs mig som kund där då jag inte vill köpa ett till rör för dessa pengar då det baar går sönder
Vårt tips är att alltid höra av sig företaget ifråga och tala om vad som har hänt och sedan skapa en dialog med företaget.
Själv tänker jag som så att har jag köpt något jag är missnöjd med går jag direkt tillbaka till företaget ifråga och ifrågasätter det som har hänt. Jag skriver ju inte på nätet och klagar.
Detta kanske låter hårt men jag tycker det är fel att klaga via ett forum och inte låta företaget få en chans att hjälpa till.
Hälsningar Anders och Anette, AMHS Illertorg
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Tänkte just samma sak som illernettan. Så gör man med alla varor man köper, det gör iaf jag.
#27 ja men då det inte står något på sidan om garantier eller liknande och som sagt det har ju gått ett tag nu så har jag känt att det inte direkt är någon ide. sen svarar ni ju inte på mail man skickar heller. skickade ett riktigt långt mail till er för ett tag sedan men ej fått något svar och jag har skickat det flera gånger

Nora_dede Kan det inte vara så att det legat och skavt mot kläspelaren och blivit tunnare som en följd?
Vi har haft röret 1 år och det håller! Molly och Daisy busar jämt i det och ligger på rygg och krafsar i det!
rör finner du annars på byggaffärer eller ikea som har massor med illerrör som du kan "bygga om" som egentligen är klädförvaring =D
#27 Går du in på kundtjänst så står det vad som gäller om du är missnöjd med en vara. http://www.amhs-illertorg.se/kund.html Titta under rubriken "smått och gott att veta."
När det gäller mailet du har skickat så har jag inte fått det. Jag försker svara på alla mail snarast dom kommer.
Hälsningar Anette
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#30 det har aldrih tidigare legat mot klösbrädan nu gör den det men nu är den ju redan trasig. skaffade ju röret långt innan jag skaffade klösmöbeln oxå.
#31 kan du hitta det på ikeas sida och länka för jag kopplar inte riktigt vad du menar=)
#32 ja det är konstigt att ni inte fått det och det är ju synd har skickat det säkert 5-6 gånger och jag har fått svar att ni svarar på det så fort ni kan och det är ju konstigt att jag fick det svaret. men som sagt jag vill inte bråka med er jag skrev bara vad som hände med mitt rör och eftersom jag har kontaktat er men inte fått någe svar finns det ju inte så mycket mer att göra.
rewdigerar mitt inlägg nummer #14 jag beställde röret den 2 maj men det tog nog en vecka innan jag fick levererat. så jag rättar där att det inte var i början av juni. kollade precis detta på amhs fakturan jag har.