Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 260 ggr
emoflickan
0

O.T Högskoleprov!

ÄNTLIGEN! jag skrev ett såpass bra resultat att jag kommer komma in på socionomlinjen nästa år, äntligen äntligen äntligen!! så jäääääävla glad!! Nån mer som skrev idag?

pzyhr
0

Åh, det är ju det jag satsar på! Jag har väl medelbetyg, ungefär 16 i snitt och det räcker inte till någon socionomutbildning…Därför tänker jag satsa på högskoleprovet! Vill så jätte - gärna komma in på socionomlinjen…GRATTIS!

Hur mycket behöver man ha för att komma in på "din" linje där du ska gå?

NoraDede
0

Grattis vad kul att dina drömmar går i upp fyllelse=)

emoflickan
0

det har varit lite olika men jag satsade på att få 1,3 på högskoleprovet och det fick jag! man vet ju inte normeringstabellen än men om man går efter vårens fick jag t.om 1,4 så det är ett säkert kort :)

skrollan
0

GRATTID :D

LeeLoo
0

Stort grattis! Först fixar du jobb & sedan det här!
Du verkar vara på G nu!?Glad Härligt!

Norrskenets
0

Grattis!=)

Aviendha
0

Hejsan!

Skrev oxå igår, inte alls bra.. =/ men varje fråga poängsätts ju olika, så slutresultatet får man inte reda på förän om 4 veckor.

Man kan ju bara få reda på "råpoängen" som de kallas, altså hur många rätt/fel man hade..

En upplysning bara =)

BTW har jag oxå sökt socionom nu till våren =) Längtar så efter resultatet av sökningen =)

Kul att vi är en del som har samma inriktning =)

emoflickan
0

man kan kolla normen för förra året och för i våras, det skiljer max en två poäng alltså kan man i princip lista ut vad man får för resultat, senaste 3 gångerna har 83-86 poäng varit lika med 1,4, men det kan ju lika gärna bli 1,3 :)

Aviendha
0

jaha! Det visste jag inte! Vart kan man kolla?? Fick inte 1.4 men kan vara kul=)

älskar detta med folk att diskutera iller o annat med ;)

emoflickan
0

du kan kolla normeringstabellen för i våras här iaf, sen kan man nog surfa runt lite där o hitta tidigare oxo :)

Aviendha
0

Aha. isf fick jag 0.9 ungefär, inte alltför illa för att vara första gången =)

Vänner med samma betyg skrev 0.0 vs 0.3 så jag kan väl skryta för som om inte annat ;)

emoflickan
0

skrev oxo 0,9 första gången o sen sänkte jag andra gången haha, nu gick det ju dock bättre 3:e gången :)

JossanH
0

Grattis igen!!!! Skrattande Skönt nu när det är gjort va!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Grattis

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars