Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 487 ggr
NoraDede
0

Yippie för kött=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej på er alla.

är så himla super nöjd nu har flera gånger provat ge miilo råa köttbitar av olika slag men han har aldrig velat äta.

så nu idag skulle jag laga mig en gryta så jag tog några bitar och klippte ner smått och gav mig fan på att han skulle tugga i sig åtminstonde några bitar.

satt honom i mitt knä och var beredd på en kamp men inte då han åt så snällt så direkt. så då fick han ju så klart ägg gula gojs oxå så nu smaskar han på fint inne i sin mys bur eftersom jag vill inte ha köttbitar överallt så får han komma ut då han äte klart=)

NoraDede
0

NoraDede
0

mums mums

NoraDede
0

och en massa ägg klet

Theres
0

Naw :D

golf.ifokus.se

NoraDede
0

att man kan bli så glad för en sådan liten sak=) men med mina gravid hormoner hade jag väl grinat i en vecka om han vägrat ;)

Theres
0

Ska du ta reda på om det är en pojke eller en flicka? =)

golf.ifokus.se

NoraDede
0

#6 hehe ja kan dom se det helt säkert på ultraljudet kommer ni att få veta här vad det är för kön den 27 december=)

Theres
0

wah, länge tills dess ju :D vad tror du själv att det är? eller vad hoppas du på?

golf.ifokus.se

NoraDede
0

jag har ingen aning vad det blir är ju bara i vecka tio så jag har knappt fatta att jag verkligen ska få mitt barn jag längtat efter=) och sen spelar det absolute ingen roll för mig vad det blir=)

Norrskenets
0

Skönt att han äntligen förstått att det är gott också, ska till veckan plocka fram en muspinkis och se hur saffi tycker om det, Saga hade inte börjat äta kött då så hon tyckte inte om muspinkisen då men kanske denna gång*hoppas*

NoraDede
0

ja nyss kom det en gubbe som jagar med våran hund med en massa älg kött och då fick då miilo en lite lyxigare bit som hade styckats från älgen för en timme sedan och den slank i honom som spaggeti i lady och luffsen=) så nu fin hakar vi köttet och skär bort det mesta av hinnor med mera.

så en fråga är hur är det med hinnor till illrar? det är ju mycket kött runt dom

NoraDede
0

puttar upp min fråga i inlägg #11

Robinsnel
0

illrar kan i regel äta alla delar. Ben om det är rått…

NoraDede
0

ja jag har lagt undan lite finare kött resten nu som han får imorgon och i övernorgon för det andra koakde vi hundmat av=)

skrollan
0

vilken tur :) Mina åt ocksp kött direkt när do fick det :)

NoraDede
0

#15 ja men jag har provat med miilo tidigare men då har han vägrat men nu åt han bara jag visade honom köttet

skrollan
0

jaha, men det är lyckat. mina åt som galningar förra helgen näör pappa lagade mat :)

NoraDede
0

ja han ska få mer älgkött imorgon

skrollan
0

det är det bästa här hemma också

NoraDede
0

ja vi får se om han vill äta det senare idag mina små syskon är på besök några dagar och han är ju helt tokig i dom. han buser skiten ur dom rent ut sagt hihi