Namnbyte!
Hejsan!
Nu är det klart, fr.o.m. årets valpkullar, kommer Fylkas illeruppfödning att byta namn till Guteillerns uppfödning.
Hälsningar Ammi
Det lät väldigt "Gotlännigt" =) men det passar bra efterom ni bor där nu =)
Amor vincit omnia
Tackar! Gute är ett gammalt namn för Gotlänning, så nog är det Gotländskt allt. :-)
Jättefint namn du har fått på din uppfödning Ammi. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tackar! Är lite svag för det gamla Gotiska, så namnvalet känns riktigt. Det säger mer om var jag håller till och tidpunkten passar bra, nu när jag kommer att gå över mer mot viltfärgade illrar och tar in nya linjer.

Skojigt, fast att jag nu ska få in det i huvudet också är inte lika skoj. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det sitter nog med tiden. Gotland vet du ju att vi bor på och då är Gute nära till. Tar inte så hårt om du säger Fylkas innan det satt sig.
…gråter bara flooooooder varje gång *ASG*

hehe, du är snäll du. *Asg*
Nej, nu ringer det in. Måste dra och vara social med barnen. hihi
Smög mig in på deras skola. hihi
Audiatur et altera pars
Men så du gör Åsa! Smygsurfa på barnens datorer =)))
Amor vincit omnia

*Asg* Vi har ingen el hemma så jag passade på när barnen hade lunchrast och surfade då på skolans datorer. hihi
Audiatur et altera pars
Men hur lyckas du surfa nu då……sitter Maittas bredvid på en cykel och cyklar igång datorn 
Amor vincit omnia
Eller har du brutit dig in på skolan……..
Amor vincit omnia

*Asg* Inget dera faktiskt. hihi
Du är för rolig du.
Nej vi har tagit hem ett elaggregat och eftersom Kalle märkte att jag hade iFokus abstinens så kopplade han in datorn åt mig en sväng. hihi
Men snart är det dax att stänga ner för fy sjutton vad aggregatet låter illa. hihi
Audiatur et altera pars
Vad tycker ni om den här. Är inte perfekt, men jag är inte heller någon hejare på att snickra ihop saker på datorn. Jag har inte lagt ut den ännu på illersidan. Väntar tills jag får uppdatera med "fina frökens" valpisar…ser ut att bli en låååång väntan på att hon ska behaga dela med sig av skönheterna.
Den var fin Ammi =) Ska hålla tummarna för att det blir valpar i natt så vi slipper vänta längre!
Amor vincit omnia
Ja, gör det är du gullig! Jag vill oxå ha valpisar att titta på, inte bara gosa via mammas mage.
Kul att du gillade loggan, då var den kanske användbar iaf.

Skitsnygg logga du fixat där Ammi.
Audiatur et altera pars
Tackar.
Jättefin logga det där. Har du satt ut det på din hemsida??? =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Nej inte än. Tänker vänta tills Carola har fixat sin.

Okej, håller hon också på att snickra fram sin egen logga? Ska bli skojigt att se den också.
Audiatur et altera pars

Jodå… jag försöker snickra till en egen logga… nyckelordet är FÖRSÖKER… det går inte så bra just nu. Har hela idén i huvudet men lyckas inte få det snyggt på datorn… inte blir det bättre av att jag inte kan rita… *suck*..
Ska försöka lite senare idag igen… förf eller senare kommer det en logga även för Karmas uppfödning :)