Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 462 ggr
Theres
0

OT Är jag knäpp?

Var precis ute och gick en runda och passade på att köpa lite fredags-snacks inför min lilla TV-kväll som jag ska ha…
Och vad tror ni jag köpte?
Jo…

Ett kilo spagetti (ska ätas okokt)
En påste rostade solrosfrön
En påste rostade + saltade solrosfrön…

Solrosfröna funkar väl som snacks egentligen… men det är ju spagettin som är godast…

Köpte faktiskt popcorn och coca cola också ;P

Vad ska ni göra ikväll då? Blir det Idol för er del också?

golf.ifokus.se

NoraDede
0

sj har jag köpt en massa godsaker som

• godis
  • chips
  • 6 liter dricka
  • korv och bröd och räksallad (ska grillas i öppna spisen*
  • Hyrt två filmer
  • Grill marsmallows

men allt detta kommer att ätas imorgon och under söndag och måndag då mina 2 syskon kommer på besök=)

Theres
0

Wah… marsmallows… har grillat det EN gång i köket över några värmeljus… och nu satte mig den tanken i nånsåndär "måste komma på vem jag gjorde det med"-situation… och jag kommer verkligen inte på vem det var med =/

golf.ifokus.se

NoraDede
0

ja  min mor kommer med marsmallowsen imorgon då hon kör hit mina syskon och jag bad henne köpa en 1kilos påse men hon och hennes kille köpte 5 hihi

kommer äta dessa så jag inte vill se sötsaker på 3 år=)

Theres
0

På tal om sötsaker… har någon någonsin ätit söta popcorn? Snackade med en kompis från Belgien och han åt söta popcorn… jag äter bara salta?
Haha, btw… inte "söta" popcorn som i gulliga ;P Utan med socker på antar jag…

golf.ifokus.se

emoflickan
0

var på skolresa i tyskland för en herrans massa år sen, var nån fest o dom bjöd på popcorn, som var sockrade, inte allt för gott! kanske är vanligare däråt att man sockrar.

Norrskenets
0

#4 usch lät inte gott, det ska va saltat juh!

Ja ikväll vet ja ikke, blir vell ta det lungt få se va kvällen bjuder på, kanske köpa lite dodis och coca colaRäcka ut tungan*mums*

Sara
0

I USA äter de popcorn med en mängd olika smaker, själv håller jag mig till saltade eller enstaka gånger med smör.

Å ja, Thessan, du är nog aaaningen knäpp när det gäller spaghettiätandet. Flört

Sara

Stinko
0

Jag åt popcorn då jag var i paris, jag tror de var poppade i söt honung. Tyckte det var gott, iaf då, men nu vet jag dock inte om jag skulle tycka om det…

Ikväll skall jag och en vän kolla på massa Myggan-avsnitt, och äta lite godis. Men först ska vi röka vattenpipa med mintsmak, lätt den godaste smaken (jag smakat iaf) hittils. :)

NoraDede
0

många i sverige kryddar ju sina popcorn med aromat=)

Theres
0

jag äter iallafall salta popcorn nu :D

golf.ifokus.se

Matiilda
0

Ikväll blir det nog lugnt.. Kom precis från jobbet och är heeelt slut..

[jenkass]
0

ja du är nog lite knäpp när det gäller spagetti ätandet :P
själv är man nyss hem kommen från gbg då jag släppt av sambon å hans kompis som skulle med färjan över till danmark, själv ska man jobba hela helgen så kunde inte åka med =(
så jag tröstäter hemma med en prinsesstårta ;P

Theres
0

ge mig prinsesstårta :O var bor du? jag kommer!

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

hehe borås, men det finns inte mycket kvar så du får skynda dig ;)

Theres
0

haha, jag hittar inte? :S

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

#8 Det va ett tag sen, har egen vattenpipa och har alla tillbehör men det är inte precis att man sätter sig själv och röker precis hehe

skrollan
0

#16 haha, det gör min sambo, han sitter på balokoingen och röker så gott som hela tiden, fast nu har han lagt undan den för säsongen eftersom det är för kallt ute ;)

Norrskenets
0

#17 hehe ja samma här, fast min står på en hylla så snyggt så=) Gott och snyggt som prydnad=)

Beafer
0

#4 min kompis har alltid i marabouchoklad i sina popcorn så att chokladen smälter :P fast det avr inte så äckligt som det lät. smakade typ som såndär choklad med ris i :P