Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 415 ggr
hunbun
0

illervakt:P

om det är någon som behöver illervakt kan ni väl höra av er till mej:P jag ställer gärna upp..har själv en liten päls där hemma.. det kan ju va bra för honom att vänja sej vid andra illrar om jag ska skaffa en till vilket jag nog ska.. sen undrar jag också hur gamla ska illrarna vara för att få gå på träffar och sånt? det är ingen åldersgräns eller?

sarae
0

det brukar inte vara någon åldersgräns för att få följa med på träffar…men för en s egen skull e det ju en fördel om valpen hunnit bli vaccinerad

AlbaStiffler
0

Kan va smart att skriva vart du bor om du vill vara illervakt! :)

hunbun
0

#2 woops glömde de:P bor i kalmartrakten:D

hunbun
0

#1 han är vacc och allt sånt:P frisk och pigg:D någon som behöver vakt?

skrollan
0

tycker du ska skriva en presentation om dig på din sida ;) Det är alltid kul att läsa om medlemmarna.

Kalmar är bra till om jag och sambon behöver illervakt, beror på vart bara =)

Norrskenets
0

va kul att du angagerar dig så mycket=) håller med skrollan, roligare att få en "bild" vem du är, plus lite tryggare för dom som behöver illervakt=)

hunbun
0

#5#6 okej jag ska fixa press så fort jag kan.. men datorn är oftast upptagen här och när den väl är ledig så har jag läxor eller så håller jag på o städa på mitt rum eller något annat.. det är bara få stunder som jag får vid datorn men jag ska försöka fixa så fort jag kan..:)

Norrskenets
0

hehe okej=)

skrollan
0

ok :D