Sommar

Oh va gott!

jag vill åssså ha jordisgubbisar!!!! fusk…

Ja att sommaren verkar ha kommit är det ingen tvekan om. Vi hade typ 20 grader i skuggan igår =)
Jag ställde ut en balja med svalt vatten åt illrarna på balkongen men det är bara Triss som tycker någorlunda om att bada. Elvis mutade jag med gurka och han slängde sig utan tvekan i för att få tag på gurkbiten som låg i mitten och flöt *haha*
Själv har jag inte ätit några jordgubbar än, dom brukar ju inte vara så goda än men kanske att jag provarsmakar några snart =)

#3 jag kan varmt rekommendera jordgubbarna dem va jätte goda inte alls så sura dem brukar va =0)
Mmm va gott med jordgubbar. Det är sommar för mig. =) Jag har lite gubbar i frysen för speciella tillfällen. Men färska är ju helt klart godast. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi åt de första jordgubbarna på Malins födelsedags tårta den sista april. De var också jättegoda. Precis som Malena skriver, inte alls sura.
Och visst är det något somrigt över jordgubbar. Nu är sommaren här. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo jag hade oxå jordgubbstårta på min födelsedag 30 April lika goda då som nu *slickar mig om munnen* hehe

Det hör till med jordgubbar på tårtan då. Visst gör det Malena. ;-)
Jag ska oxå ha jordgubbar på min tårta. Någon gång den närmaste veckan. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag ska definitivt ha jordgubbar på min tårta när jag fyller år. Som tur är så fyller jag i juli så då borde det finnas lite gubbar över till mig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#8 Jaså du Åsa du fyller snart när då?? Jepp klart man ska ha bubbar på tårtan så mumsigt ;0)