O.T PANIK!
Har meaga PANIK! Det är så att jag och 3 kompisar skulle gå en konser på lördag. Men den ena kompisen backade ur, men grejen är att hon har biljetterna och hon skulle åka bort över helgen. kom jag på idag. smart som man är! Så jag sitter här och hoppas att hon ej åkt bort ännu, för guds skull!!! Tänk om hon har åkt och glömmt allt med biljetterna!!?? Hur ska ja då få tag på dem??? Göra inbrott eller?? Och de värsta av allt är ju att jag inte får tag på människan heller :(
Men de som ser ljust ut är att hon har katter så antagligen har hon någon kattvakt om hon nu inte ta med katterna då!!?? gaaa…
Snacka om panik. Och kompisen som ska hämta biljetterna får ja ej heller tag på. Kan ju hända att han har biljetterna redan??!!
Ush, vad jobbigt detta är!!!

heh va hemskt, hoppas det löser sig.Fortsätt att försök få tag i dom, rätt som det är så har din kompis dom eller om du får tag i den andra kompisen så du får telefonnr till kattvakten så kan hon låsa upp åt dig*Lycka till!*

#1 ja, jag hoppas verkligen att det löser sig !!! Men ush, jobbigt att vara så himmla orolig.

#2 jo ja förstår hur du mår, man brukar få så ont i magen av att va orolig

taskit läge… klantigt av polaren. Vad är det för koncert? Koncerter är roligt att gå på! :)

YES! Nu har det i princip löst sig ;) Som jag anade så hade hon redan åkt bort, men som tur skulle hennes pojkvän fixsa med biljetterna!! Så J*vla skönt :) Men får dock ej tag på min andra vän, men han jobbar nog!?
Det är en hårdrocks konser. Monsters of mora heter den. Hammerfall, sator, sabaton och tryckvåg.
Här är en länk för dem som är intresserade ;)
hammerfall såg jag i somras på grönan, tycker dom börjar tappa lite nu :)

#5 Va skönt att det börjar lösa sig=), nu är det bara andra kompisen som du måste få tag i, kanske får tag i honom efter 6 nångång, du vet inte hur länge han jobbade idag då?=)

#6 aha. ja jag vet kanppt ngt om deras musik. ngn cd som du kan rekomendera?? Vore kul att lyssan på lite musik som man ka känna igen på konseren!

#7 jag antar att han jobbar ialf. haha. Men om han jobbar dag så borde han ha slutat nu ialf, men det behöver inte betyda att han är hemma :(
Jobbigt när folk inte har mobil!!!
jag har sett hammerfall tre gånger då dom vare på gatufesten i sundsvall. jag kan säga så att tycker du om dom live kommer du avguda dom på skiva. tyvärr vet jag inte vad hammerfall gör på sina konserer då ljudet och allt verkligen låter kasst. men på skiva diggar jag dom=)

#9 det håller ja med om, så jobbigt irreterande om folk inte ha mibiler så man kan nå dem.
#8, tycker skivan "legacy of kings" är bra, testa den :)