Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 222 ggr
Aelsklinn
0

Tillökning!

Måndagen den 5 nvember får vi tillökning i vår lilla familj. Underbara Lucy från Landskrona ska få flytta upp till oss i Umeå! (Det är illern i tråden "Albinohona omplaceras")
Med hjälp av både lite tur (hittade bra flygbiljetter) och hjälp från bra människor bli detta möjligt. Tack!

Vi är glada och spända, men det har nog ändå inte riktigt sjunkit in. Vi har en del förberedalser att göra och det är ju fortfarande en och en halv vecka kvar, så förhoppningsvis hinner det bli mer verkligt. Vi är så glada! Hoppas bara att Frenja blir lika glad som vi blir över att få hit henne Räcka ut tungan

AlbaStiffler
0

Woooohooo, vet precis hur pirrig du känner dig… Visst är det lång tid kvar! Känns som år ibland när man väntar på något roligt!

Trissan
0

Kändes som 10 långa resor runt jorden när jag väntade min valpis, och nu e hon äntligen här :D Köppte henne (om jag minns rätt) får två dagar sedan :D *överlycklig*

Lycka till med din päls !!

skrollan
0

den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! tetligt uttryck va  ? ;)

NoraDede
0

grattis=) förstår att du längtar..

#3 jo man väntar alltid för länge =P

Norrskenets
0

#0 Va kul att det löste sig, förstår hur du känner=). Blir det mycke bilder sen dåFlört

#3 hehe precisSkrattande

ViktorMarina
0

Grattis! Vad kul att det ordnade sig!

Gilla
0

Gratulerar :o))

Lenore
0

Grattis! Hoppas dina pälsar blir kompisar! :D

Aelsklinn
0

Tack tack allesammans! Ja, det ska bli så roligt :)

Men jag är faktiskt inte ett dugg orolig över att de två tjejerna inte kommer komma överens. Men för att vara på den säkra sidan kommer vi ha dem åtskilda en eller ett par dagar och så får de träffas utomhus på neutral mark först.