mer bilder

Var har ni hittat era Tunnlar någonstans???
Jättekul och se era kort. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag hittade min i en affär där man fick med den om man köpte mat. Tror det var på granngården. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Jag fick min på Bra zoo när jag köpte royal canin mat till min katt =0)
Ok va bra då vet jag. =) Gillar dem att leka i röret då?

Jag har en exakt likadan bädd som Benjamin ligger i, samma färger och allt.. undrar om det är samma tillverkare? 
Sedan har jag samma rör jag med. Röret användes mest när jag hade katten. Nu kan det hända att det är någon iller i det ibland. Men inte är det ofta.

Röret älskar mina. Det är ett under att den lever fortfarande ;-)
Audiatur et altera pars

Röret va inte så populärt hos mina små bustroll så det fick flytta till mina föräldrar och deras katter och dem älskar det röret så det va tur att det kom till nytta någonstans
#7 hmm undra om det kan vara Johannah som gjort den underbara kudden den är väldigt populär iaf men dem vill helst att den ska ligga uppochned så dem vänder på den hela tiden och jag vänder tillbaka =0)
Rören är det roligaste våra illrar vet, vi har rören ute hos illrarna i stallet. Det är det enda som kan få Admiralen att bli riktigt lekfull. Även om jag gräver ner röret i halmen, så har dom ganska snart dragit iväg med det någon annanstans.
Ser jätteroligt ut när en smidig smäcker hona, drar iväg som en raket in i röret, med en kraftigare hane efter sig. När han far in, vecklar röret ihop sig tills han får grepp i det med baktassarna och pinnar iväg så fort utrymmet tillåter. 

Lite mörk, men en fin bild iaf.
#12: Benjamin ser smal ut. =))

#13 Tack solen hade gått ned så det va lite mörkt ute =0)
#14 jo han är väldigt smal om man jämnför med i vintras.
Måste säga att bilden var fin oxå på benjamin. Vad väger han nu? Här hemma känns det som att våran benjamin har gått upp i vikt igen. Får väl ta mig ner till vetrinären och väga dem små liven. =)

#16 Tack! om det hade varit sol ute hade den blivit mer vår-ig =0) han väger just nu 1.8 min lilla Benjamin
#18: tyvärr har jag ingen elektronisk. Men jag önskar mig en. =)
19: En vanlig våg, som tar vikter under två kg, kan funka…med extra mycket gotta som håller dom sysselsatta. Annars en personvåg och transportbur.
Skulle vi ha lyckan att få en iller på >2kg då måste vi låna grannens personvåg. 

#19: En elektronisk hushålsvåg har jag. Helt super när man ska väga valpisar. ;-)
Audiatur et altera pars

Sicken söting han är. ;-)
Audiatur et altera pars
Jättesöt. =))

#25 Åh vad söt han är!! plutt Xander

#25 aaww du får så fina kort på drucillas bebisar! tänk omaj g kunde få lika fina kort på roxxie! jag o min kompis var ute med angel o gusgus igår utanför på gården när min systers ena dotter kom cycklandes (hon har en trehjuling med ett litet flak) hon stannade vid mig för att prata o när hon cycklade iväg kände jag hur det drog i kopplet, då hade gusgus hoppad på och tyckte det var jätte kul att åka cyckel
syrran tog ett kort..ska fråga om det senare när jag träffade henne

#27 nämen GusGus då! det måste sett roligt ut =0)
#25 Haha snacka om att vara trött!! Vilket underbart kort!! Men jag känner igen mig sån e ja nästan varje kväll och mornarna ska vi ju inte prata om! :P
#27 Hade varit riktigt kul att få se Gusgus på släpet :) Hihi men jag håller med honom visst e de kul och åka cykel speciellt när man slipper trampa ju 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#25: Ja men det är ju såååå jobbigt att flytta ju. hihi
Audiatur et altera pars

#30: Ja, rätt ofta man kan fundera på det när det gäller våra mullrar. Hur i himelens namn kan de sova/ ligga på dessa sätt.
Audiatur et altera pars

#33: haha vilket foto. Undrar vad han gör. Ser ut som om han försöker prata med dig. hihi
Audiatur et altera pars

Ja han hade verkligen mycket och säga idag :) Mer än Hapsis faktiskt! Vilket är ovanligt, det brukar vara Hapsis som går runt och poppar fullt men idag va det Moon :)

Ja han hade verkligen mycket och säga idag :) Mer än Hapsis faktiskt! Vilket är ovanligt, det brukar vara Hapsis som går runt och poppar fullt men idag va det Moon :)

Ohh, vad mysigt. Men han kanske förvarnar om sommaren. Och så blir han så där sommar glad. hihi
Audiatur et altera pars
#33 Vilket härligt foto!
Åsa: ser du inte att Moon håller på att "sjunga upp sig" ?

Ja jusst ja, till skolavslutningarna. hihi
Audiatur et altera pars

#43 Den var ju bara för gooo!
Vilken fin bild på Benjamin!

Åh min lille älskling vad fin bilden blev!! hela eftermiddagen försökte vi ta fina kort på grabben man han ville inte va still i två sekunder men så kom det fram en tjej som fick hålla honom och då la han sig till rätta och njöt, en riktig tjejtjusare =0)
#49 Han vet hur han ska göra reklam för våra pälsar ! 

Ja verkligen hon blev bara ännu mer sugen på en liten egen som skulle få namnet Göran =0) Benjamin är mitt lilla charmtroll.
Det flesta kort jag fick på benjamin var bakifrån. Inte direkt sådär roliga kort. =) Men som sagt när den här tjejen kom fram och frågade om hon fick hålla i honom blev han from som ett lamm. =)