Vårbilder!
Nu är bara frågan, vilken ska jag anmäla i vårtävlingen?
Amor vincit omnia
Vilka bilder! Välja får du allt göra själv! Fast lite sortering kan jag bidra med, mina favoriter är #: 2, 3, 5 och 6. Puss på grabben från Quissan och mig!
Jag vill gärna ta ett kort som det är vitsippor på, men naturligvis så är inget av dessa helt perfekt. Får titta vidare ett tag till…..=)
Amor vincit omnia
Sippor och sippor…en brygga i solsken är VÅR det med. Precis som en solbelyst stenhäll.
Ja, jag vet, det var därför jag valde dessa platser Ammi =) Den jag är mest nöjd med för tillfället är den första bilden, den är helt skarp på hela Lego =)
Amor vincit omnia
Första bilden? #0 eller #1?
#0 =)
Amor vincit omnia
Humm, den ratade jag, för att jag tyckte den var för mörk. 
nu är den oxå med bland mina favoriter! :-) dom ökar i antal *S*
Då förstår du vilket problem jag har då Ammi =)
Amor vincit omnia
bryggorna. #6 är gulligast och #16 den tekniskt bästa (av dessa två). Men det är du som måste välja den du tycker bäst om, av alla bilderna. Charm eller teknik, är den stora svåra frågan.

Stackars dig vilka problem du har Veronica. hihi
Jag tänker inte ens försöka ge dig råd. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#20 Tack Åsa, jag som trodde du skulle hjälpa mig……inte bra när man får flera bra kort ibland, kan vara väldigt svårt att välja 
Amor vincit omnia

haha, ja det är ett elende. Du får ge dig ut och knäppa flera och hoppas på att något av de nya slår alla dessa så att du kan välja lättare. Risken finns ju visserligen att du utökar problemet. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Skulle tro det va, Lego var så duktig att posera….så länge han fick vetegroddsolja efteråt dvs =) Har några fina maskrosor utanför porten som han kan posera framför, eller i grannens rabatt…mycket fina blommor däri…men de kanske blir en jordhög innan vi är färdiga =)
Amor vincit omnia

Vilka sköna bilder :)
Vilka otroligt fina bilder!! Förstår att du har lite svårt att bestämma dig vilket kort du ska välja tyckte dom var kalas fina allihopa!!
Hmm kanske får hem och muta Ted med vetegroddsolja då å se om ja kan få han att sitta still mer än 2sek åt gången :)
#21 SANDRA du ser väl till att anmäla dina kalas dina vårkort till TÄVLING nr 3 !!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Oj vilka fina bilder ni har tagit. Jag tycker att bilden som du ljusade upp blev superfin. Du har verkligen kommit igång och få till kanonkort. =)
Sandra ditt kort var oxå jättefint. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vilka fina bilder!
Måste bara fråga: är Lego en omplaceringsiller från Östersund?
Om inte annat är han fruktansvärt lik en av de illrar jag hälsade på inför mitt valpköp :)
Paulina
Paulina
#30 Det kan vara samma illerkille. Ursprungligen bodde Lego i Östersund, tillsammans med en annan iller.
#29: Det här var en riktigt fin vårbild på Lillan. Det blir ju så mycket finare utan sele oxå.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.