elementhängmatta?
någon som har provat en hängmatta till elementet i illersammanhang?
teoretiskt borde det vara kanonbra, eller?

Har för mig att Elin här inne har en sådan som hon har hängande på sin bur hemma. En öppen uppställd bur alltså. Att ha dem hängande på elementet tror jag blir svårt för dem att komma upp i.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja elementen tror jag blir för höga att hänga på men då kan man ju ha något som dom först kan hoppa upp på sen upp i hängdoningen, problemet kan då vara att dom lyckas ta sig upp på fönster brädan=(
aha ok.. funderar på att investera i en nämligen..det ser ju så enormt käckt ut haha :)
fattar ingenting ;)
#1 inte om man har låga element som mig med en soffa precis bredvid! ska nog banne mig investera i en sådan!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja jag hade min hängandes på buren. Hänger den på elementet kommer den för högt upp så det funkade intre för oss.
Synd att jag slängde min när jag flyttade annars hade du kunat få den =(
ok, då ska jag inhandla en sådan längre fram, när vi väl får en ny lägenhet. Då får dom ett eget rum, som dock delar emd datorerna, men då ska det inredas och fixas så det är illerinrett :)
inhandla skålar, rör och allt möjligt.. längtar .)
och snygga toalådor
underbart!
någon mer än jag som älskar att göra nya saker och grejjer till illrarna?

#6: Bra då var jag inte helt dement med andra ord :-)
#7: Japp jag gör det :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har en sådan. Jag har haft den jätte länge och först i dag så låg sessan i den en liten stund.
bilder. så jag fattar =P

Jag har två st. Nu hänger de på burar men i min gamla lägenhet hängde de på element. Fukade bra tills Cathy kom på hur man kröp bakom fönsterbläcket för att komma upp på det.

Jag har en elementsäng fast den va ljusgrå och mer kantigare än den på bilden. Det funkade jätte bra innan dom tittade uppåt hehe, men dom hade jätte lätt att hoppa upp i den=9 blir att man får spara den tills man flyttar då man kan sätta upp den nån annan stans=)
ett tips till er alla är ju att he fast något i väggen som man kan hänga den i det tänkte jag göra när jag skaffar en=)

eller så kan man lägga nåt att kliva på under :) mina tar sig faktiskt upp i ikea-förvaringsstrumpor ( om ni vet vad jag menar) Och där ligger de tills de ska gå på toa, jag kommer eller så… de klarar det järrebra. ser lite roligt ut när de ska upp bara :P