OT filmtävling
Min film ska vara med på tv!!! eller en film jag har vart med och gjort rättare sagt..
vill ni ha en förhandstitt?
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72695&lid=puff_900297&lpos=extra_1
Eros heter filmen.. man kan rösta också;)

oj, råkade skriva från tommys annvändare såg jag nu;).. //Zandra (ilokay)

tack sarae^^

såg bra ut ialf. nog för att kortfilmer inte riktigt är min grej.

hehe verkar jätte bra=) när visas den?

vet inte riktigt när den visas på tv tyvärr:/..
jag är riktigt nöjd med den faktiskt=)

#6 du får berätta när du vet=) skulle va roligt att se

jag vet inte om jag kommer att få veta när min film visas, håller ständig koll på eftersnack nu;D
men som sagt så går det ju att se filmen på svts sida..:)

jaha okej=)

puttar

är det bara jag som är dum blondin eller var det fler som inte riktigt förstod den?
Först så tyckte jag att det var lite Gudfadern inspirerat men jag ändrade mig fort.

jag förstår den:P men det är väl självklart att jag gör det iom att jag var med och gjorde manuset..
kan berätta lite så förstår du nog:) kvinnan som ligger i sängen har vart ute på fest dagen innan därav det utkletade sminket som inte syns så väl för att det försvann under dagens gång..
sen tror hon att hon tagit hem någon från festen och kollar därför i sängen, hundens ägare kommer och hämtar den
sen spolar det på toaletten och hennes ragg från kvällen innan kommer ut, därför hon ser förvirrad/stött ut=P

okej då hänger jag med. För jag förstod att hon hade varit ute på fest eller något. Men då hon såg så chockad ut att det var något bredvid sängen så trodde jag att det var Gudfader inspirerat och att hon kanske skulle hitta något huvud avhugget bredvid sig. Men det är bara för att jag är tokig och tror att jag skall ligga bredvid ett huvud ett vacker dag =P

hehe! det är lite svårt att hitta ett huvud om man inte har tiden eller ekonomin eller kunskapen till att göra ett själv ;D
Tyckte den va jättebra :) Röstade på den..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."