Personlig sida
Nu tänker jag härma mus.ifokus lite. Det stämmer nämligen hos oss inne på iller också. Det är många som inte har någon information på sin personliga sida. Det är ju lite tråkigt. Så jag kör en liten uppmaning till alla er som inte skrivit någonting.
Alltid roligt att veta vem som skriver. Gärna foton i fotoalbumet också, men naturligtvis inget tvång. Men det som skulle vara jättebra är om folk skrev i vilken stad de bodde. Vet att det ibland har varit folk som haft problem och kanske velat ha lite hjälp och letat runt bland sidorna för att se ifall någon bor i närheten.
Så skriv nu gott folk!!
bra initiativ rikki! instämmer till fullo! det e jätte kul att surfa runt å få en uppfattning om vilka man pratar med ;)

PUTT

Hur går det för er, alla nya författare därute?
får väl ta å putta upp lite då ;)
ja jag har ett kort på presseb på oss=)
Jag håller med. Det är så mycket roligare med lite text och så lite bilder. =) Så kom igen nu alla medlemmar här inne. Visa oss vilka ni är och vad ni eventuellt har för illrar. =) Eller andra djur.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jag har haft lite info om mina intressen, och vilka djur jag har sen jag skaffade i-fokus.
Dock har jag inget foto påmigsjälv…hmm.. defår jag skaffa:)
Men jag håller med.. de är kulnär där står lite om den personen^,^

Klart mycket roligare att läsa lite på sidorna och foton är alltid roligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja, mera information. speceillt vart mam bor om någon gång skulle behöva hjälp! :)

Håller med till fullo :) kanske de finns ngr dalmasar å kullor fast man inte vet det. hihi :)

Så där nu kan ni läsa mer om oss hos mig och kika, Ber om ursäkt att detta tagit sån tid :).. Så jobbigt var det ju faktiskt inte :P

Hur lägger jag in så även jag får ett fotoalbum???

#12 du går in på inställningar och då ser du fotoalbum =)

Tack