Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 461 ggr
bnoffan
0

ANF i Linköping?

Finns det ANF att köpa här i stan? Vill helst kunna köpa det i närheten så man kommer undan frakten.

Var ute på fyra tassar och djurkompaniet men där fanns inte ANF bland "gnagarmaten"… Fick med mig en liten kartong ferret complete istället.

[tiiia]
0

har inte sett någon illermat alls i linköping.. frågar man så kan de beställa in. men det är småsäckar och rätt dyrt.

Robinsnel
0

ANF beställer de i regel hem om man ber dem.. En del väljer att hålla ett par påsar på hyllorna… Det var så jag fick göra här i katrineholm ;)

bnoffan
0

På 4 tassar ville de inte beställa in eftersom det inte var en leverantör de brukade beställa från…

Kanske finns nån mer serviceminded butik som beställer in om vi är fler som efterfrågar ANF?

Robinsnel
0

Ring runt vet ja… ANF är en rätt stor leverantör, de säljer ju katt o hundfoder också… Djurmagazinet brukar inte vara krångliga.

bnoffan
0

#4 4 tassar är en djurmagazinetbutik enligt skylten utanför iaf.

Faxlin
0

Om du inte får respons från djurbutiken. Vänd dig direkt till ANF, berätta att du gärna vill ha möjlighet att köpa ANF till dina illrar men att du inte kan hitta en lösning på det. Och att du inte vill beställa med extra fraktkostnader från internet butiker. De brukar måna fint om sina kunder och brukar fixa så det blir bra. Antingen genom att de tar kontakt med en djuraffär de redan har kontakt med eller så sänder de maten till dig utan kostnad för dig. Elller ja, maten får du självklart betala :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smex
0

Fyra tassar har sålt ANF. Har öpt av dom många gånger och dom säljer visst hundmat och kattmat ifrån ANF. Vad är det för dålig stil av dom att säga så. Men jag kan säga dig att du får beställa hem själv. det har varit nu några stycken som har försökt övertala djuraffärer här i Linköping att beställa hem illerfoder men inget har hänt.

bnoffan
0

#6 VA MENAR DU??? Ska jag betala för maten?? Kyss Attans!

Men skämt åsido, har du några kontaktuppgifter? Tele, hemsida eller liknande för jag hittade ingenting när jag letade..

bnoffan
0

#7 Hm mysko.. Mot mig var de helt aviga och verkade tycka att jag var alldeles för kräsen som inte nöjde mig med det foder de hade hemma..

Faxlin
0

#8: Japp jag kan pma dig om du vill :-)
Och skulle de krångla så säg bara till, så pratar jag med dem.

Audiatur et altera pars

bnoffan
0

#10 Tack så mycket Åsa. Du är en ängel!

Faxlin
0

#11:haha, med svarta vingar då :-)

Audiatur et altera pars

skrollan
0

det skulle vara as bra eftersom att vi passerar linköping så gott som två gånger i månaden, att kunna snävga förbi och betsälla och köpa där :) när det djuraffären vid biltema? :)

bnoffan
0

#13 Jag har inte hunnit pratat med de på ANF ännu så vet ej vilken butik det blir isf. Kan ju höra av mig om det.

skrollan
0

#14 ja det skulle vara super snällt :) Tack :)