Bajs fråga :P
Är det nån mer som har det som jag? När jag är hemma så är de änglar och går på lådan, men så fort jag inte är hemma så sätter de sig mitt framför dörren.
samt hur många lådor har ni i hemmet?
här hemma har jag 3 lådor i en tre men det är för att miilo vet exakt vart han är och då är det en han bara använder i akutfall=)
men jag började med att ha två lådor i varje rum sen märkte jag vilka han använde mest, så då tog jag bort lådor eftersom
här hemma har vi bara en låda på en tvåa.
Dom går hyffsat bra på lådan, jag är faktiskt stolt över dem. Och när vi är borta gör dom adlrig utanför, kanske hänt någon gång =/

Strumpan tycks inte ha någon röd tråd i sitt bajsbeteende. Oftast går hon på lådan, men ibland inte. Det verkar inte vara någon skillnad beroende på om jag eller sambon är hemma eller om vi är iväg. Ibland kan det hända att hon gör en olaglig tömning mitt framför näsan på en.

Vi har en till två lådor per rum beroende på rummets storlek. Vi bor på 75 kvm.
ja, skrollan går nästan bara på lådan om jag eller sambon ser, för att då får hon godis, annats håller hon sig eller så kan det råka bli en olycka.
Detta problemet har jag när jag inte är hemma. annars är dem jätte duktiga. Själv har jag så många lådor så det vågar jag knappt berätta 
hur många har du och hur stort bor du då? ;)
ja som sagt jag bodde i en två tidigare och då hade jag 1 på toa,två i hallen.2 i storrummet,2 i köket och 2 i sovrummet. det blir alltså 7 lådor i en tvåa och det var på en iller bara sen hade jag ju 3 i tjejernas lek vrå oxå

Min Pysen bor i mitt rum när jag inte är hemma, då går han på lådorna. I mitt rum så har jag två lådor.
I resten av huset, som han får springa runt som han vill i när någon är hemma, har vi en låda + två i mitt rum på övervåningen, och fyra på undervåningen. Det funkar bra, fast ibland bajsar han där han inte ska. Och om jag slarvar med att rensa lådorna, så slarvar han med att gå på dem.
Så att, allt som allt, så har vi 6 lådor i hela huset (bor i villa).
jag kan säga som så att i det rummet där de får vara mest där har jag 5 lådor 
jag har inte det problemet då dom oftast går på låda alla 3. Bor i en tvåa o har typ 6 lådor där- dom har ju tillgång till sovrum, badrum, tvrum, kök o hall så dom har iaf en låda i varje rum plus en extra i sovrummet. Jag har hellre en låda för mycket än en för lite.. skulle själv inte vilja gå på lådan om 3 delade på samma- blir ju äckligt fort i den då!
Sajtvärd på Iller.ifokus
vi har en låda och det blir aldrig missar utanför (bor i en tvåa)
som jenkas säger så är det ju vissa som bara behöver en eller två lådor men det är ju beroende på iller till iller oxå.

Va glad att ni inte ha en dam som bajsar var hon vill.. Favorit är matskålebrickan…SUCK men är man dement så är man…
#24 ja din lilla dam har ju anledning att göra där hon står=)

6-7 lådor och ett tiotal tidningar utplacerade i hela huset har vi… Tidningarna används mest…
vi har 2 i köket, en i hallen och två i vardagsrummet:P…
bättre många lådor n bajja på golvet:-)