Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 518 ggr
HannaM
0

jävla iller!

Vad underbara djur det är vi har=) Jag var ute på kvällsrundan med Elliott och var så lycklig, stod och lyssnade på när han poppade (numera gör han bara det ute) och såg när han skuttade och hade sig och var så lycklig så tårarna nästan rann. Vankade fram i bostadområdet i nån halvtimme och bestämde mig sen för att nu räcker det. Väl hemma tänkte jag att vi stoppar dom andra fyra i köket så får han springa av sig lite i vardagsrummet. Sagt och gjort, jag fångar in Sokrates, Valle och Belsebub och ger mig med Elliott i handen ut på Novajakt. Hittade henne sovande i sin transportbur. Plockar upp Nova, släpper Elliott och går glatt iväg mot köket…. öppnar dörren.. då rymmer dom andra tre busarna ut genom den…. jag flyger efter och får tag på alla tre, förpassar mig på andra sidan dörren och stänger.. Nån minut senare måste jag försöka ta mig ut ur köket för att hämta en grej… Då lyckas Elliott ta sig in och sätter sig i halsen på Sokrates, jag får tag i dom och särar på dom under tiden Elliott fullständigt dränker mig i skunk… tar Elliott slänger ut honom så han glider på parketten och hinner NÄSTAN stänga dörren… stoppar foten i dpringan som är kvar för att mota bort honom. Då hugger min underbara snälla iller mig i foten ordentligt, jag vrålar, han passar på att ta tillfället i akt och bita Magda i foten innan jag får tag på honom och lyckas stänga in oss alla i köket. Resultatet: En grinig Elliott och två blödande stortår…..

Så nån som vill ha en folk samt illerilsken iller? Kan användas för illerkamp eller som piercingverktyg… INGA papper medföljer, inga garantier och ingen bytesrätt…. högsta bud vinner

LeeLoo
0

haha!
naaaa lilla Elliottkillen! Vilken kväll!
förlåt om jag skrattar lite men det lät lite komiskt, ser det framför mig när han biter först dig & sedan Magda i foten! sry!Flört

sezierra
0

Kan lägga till att jag hade tre illrar i famnen som Hanna kvikt hade kastat över till mig medans hon försökte mota bort den galne Elliott… det var inte lätt att få bort en iller från stortån kan jag säga… Han biter dessutom hårt.

Jag är då glad att ingen såg oss… för de hade nog fått sig ett gott skratt…

HannaM
0
Faxlin
0

Låter som en allt annat än rolig kväll för er.
Hur gick det för era tår och hur gick det med Sokrates?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars