Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1224 ggr
Feliiciia
0

Omplacering illerhona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

det är med stor sorg jag lägger upp det här inlägget :( Måste tyvärr omplacera min lilla älskling Charly pga en allergi som blivit värre och värre. Charly är en underbar choklad hona på 9 månader från norrskenets illeruppfödning. Charly är extremt social och väldigt mysig av sig, hon gillar att ligga i famnen och gosa och att busa. Hon älskar att följa med ut och vara med på allt man gör. Hon sköter lådan till 100% och är i stort sett helt bitfri förutom vid lek. Hon är van vid hund då hon bor tillsammans med en och är ute och går varje dag med en. Hon äter Orijen kattmat och är extremt kräsen och ratar det mesta i matvägar. Vi är väldigt måna om att hon ska komma till ett bra hem där hon kommer bo livet ut och vi ser helst att det finns andra illrar där. Hon säljs helst till någon som har illrar sen innan och vet hur dem är så hon inte omplaceras igen för att man inte var beredd på hur dem är. Vid intresse skriv i kommentarsfältet eller skicka PM. Vi finns i Örebro. Hon är även chipstelliriserad.

[Lummer]
0

Prova akupunktur innan du lämnar bort henne. Vore ju bäst om slipper allergin. Välj en riktig akupunktör eller kinesiolog .

Feliiciia
0

#1 Vi har provat allt luftrenare, ögondroppar, allergitabletter inget funkar det blir bara värre och värre. ;(

SannaNolte
0

Vad ska du ha för fina tjejen ? Jag och min sambo bor i Kumla … ska bara övertala honom … ;) Vi har 3 illerpojkar hemma som är suupersnälla .

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

VeronicaKahlbäck
0

Låter som drömomplaceringen, synd att sambon skulle reagera om det dök upp en iller i ny färg 😊

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Feliiciia
1

#3 Vi har en eventuell köpare jag kontaktar sig om hon ändrar sig ;)

SannaNolte
0

Det får du jättegärna göra ! :-)

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

Feliiciia
0

#4 :D

Feliiciia
1

Tråden kan låsas då hon har fått ett nytt hem och flyttar på söndag.

VeronicaKahlbäck
1

Härligt! Då låser jag nu 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer