Rip Bella đ
Jag beklagar förlusten av fina Bella. Jag har inget konkret tips, men det kommer att ta tid. Det Ă€r okej att sörja! Kram om du vill ha đș
Tack snÀlla. Ska hÀmta henne snart. Fattar int alls att hon Àr borta
đșđą
Beklagar verkligen†Enda som fungerar för mig Ă€r lĂ„ta sorgen ta sin tid och minnas det goda som varit. Det gör ju alltid ont men tillslut kan jag tĂ€nka pĂ„ mina smĂ„ med ett leende istĂ€llet för tĂ„rar. Ăven om jag kan grĂ„ta en skvĂ€tt flera Ă„r senare sĂ„ Ă€r glĂ€djen över att fĂ„tt dela livet med dom en stund större Ă€n sorgen. Det tar tid men det kommer. Kramđ»
#2 Det lÀr kÀnnas knepigt och tomt ett tag. SÀrskilt nu nÀr det hela hÀnde sÄ plötsligt. Jag beklagar verkligen.
Fattar inte. Hur kan de gÄ sÄ fort lilla Bella Àlskling :( hon hade hjÀrt fel
Fattar inte. Hur kan de gÄ sÄ fort lilla Bella Àlskling :( hon hade hjÀrt fel
TrÄkigt att lÀsa om en sÄ ung iller :( Det Àr tyvÀrr alltid en risk att söva dom smÄ. Vet du hennes bakgrund? Syskon? Uppfödare?
SajtvÀrd pÄ Iller.ifokus
Hon hade hjÀrt problem. De visste inte förra Àgaren. De lyssna pÄ hjÀrtat nÀr jag va med men hon va stressad sÄ man hörde inte blÄs ljuden i hjÀrtat. De kom nÀr hon fÄtt narkosen. nej de vet Jag inte.
Jag beklagar sorgen efter BellaâŠâŠdet Ă€r alltid lika hemskt nĂ€r en förlorar en vĂ€n đ
Hillbiörns illrar finns pÄ Facebook.
Nej va syndđđđș

Beklagar Äter igen!
En av mina illrar tog jag bort ganska akut 2011 och grĂ„ter fortfarande om han kommer pĂ„ tal men jag kan ocksĂ„ minnas allt det fina vi hade, jag kommer alltid vara tacksam för den tid vi fick. Det Ă€r lite sĂ„ det blir med tidenâŠ
/ Veronica, sajtvÀrd för Iller.iFokus