Sover?
Ni som är ute på iller sidorna sover ni aldrig?????????????
Jag jobbar natt, så jag är vaken för den skull.Därför skulle det passa att ta en iller jobbar 7 nätter på 2 veckor och är sedan långledig.Och när jag sover så kommer ju barnen hem så vi har det bra för jag jobbar mest timmar på helgerna och då är alltid någon hemma.Så det finns mycket tid till en iller och hundarna förstås.

Sova? Vad är det? Tror det är överreklamerat det där med att sova. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja kanske det,mysiga bilder du hadde på dina illrar.Egentligen skulle man väl skämmas att sitta på jobbet och mejla men… men….

#2: Tackar för berömmet om illerbilderna. De är usla i kvalite, men det är ju i alla fall illrar på dem :-)
Vad har du för jobb? Om man får fråga det. ;-)
Audiatur et altera pars
Jobbar som undersköterska på ett ålderdomshem och just nu är det lugnt och så är vi en extra som går arbetsträning.

#4: Okej, men om det är lungt och alla sover och mår bra. Då behöver du ju inte skämmas för att du smiter in hit till oss ett tag :-)
Audiatur et altera pars
Nej,det behöver jag nog inte eller så kanske jag måste hålla vakt så dom inte smiter som illrarna.
Vad gör du uppe mitt i natten om man får fråga.Har du liknande jobb?

Nej jag är arbetslös sjukskriven. Så jag har inget jobb ch ingen möjlighet att söka något heller. Har en elendig värk i ryggen som bara blir värre och värre.
Audiatur et altera pars
Det lät inge kul,hoppas du blir bättre.Har också haft ont i ryggen det som hjälpte mig var att ut och gå + smärtmedecin.Det är nog tack vare hundarna som jag är nu bra i ryggen.Fast det är så svårt att komma igång när man har ont.Nu förstår jag varför du har så många illrar= mycket tid.
Men dom verkar jätte mysiga bara längtar tills våran familj också får en iller i huset, som sätter fart på oss.