Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 665 ggr
skrollan
0

Vägde

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu fick jag en våg av farmor som man väger maten med, så att då tog jag tillfälle till att stoppa i mina pälsar i byttan. Men saken är den att jag är värdelös när det gäller gram, kilo m.m. Typ som min engelska :$

Men groggie låg på ca 1,4 lite mindre bara (6 ½ månad)

Skrollan låg på strecket innan 800 g vet inte vad det står för. Mellan 700 till 800 var det tre streck och hon låg strecket innan 800

Är detta rimligt eller är jag och min nya våg helt ute och cyklar? Jag har alltid fått höra att skrollan är så liten och smal, så att nu är jag orolig och vill höra allas åsikter!

ViktorMarina
0

Det låter rimligt! Vår tjej väger kring 700g nu med sommarvikt, så det låter inte alls för smalt eller så. Bara hon äter som hon ska och är frisk, så är allt bra!

Norrskenets
0

Vägde mina töser idag också=) Saga vägde: 1.010kg och är 6mån, i vecka och 1dag gammal och Saffi vägde: 940g och är 4mån, 1vecka och 4dagar.=) skulle också behövt skaffa mig en digtal matvåg funkar perfekt juh.=)

skrollan
0

vilken tjockis saga är ;)

Norrskenets
0

hehe hon är en rejäl tjej=) hon har dessutom kraftigare huvud än va de flesta honor har=)

skrollan
0

Okej, vad härligt! :) Tycker min lilla groggie kan väga på sig, vill ocksp ha en tjockis som alla nadra har ;)