Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 323 ggr
Pandae
0

Underbart att vakna upp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är det underbart att vakna upp från en sovmorgon, rätt sådär nytrött går man upp och ser köket och tappar hakan…för då har följande hänt:

1. Stitch jagar en fluga
2.Stitch är klumpig
3. Stitch välter allt i fönsterkarmen
4.Sttich fortsätter att jaga flugan
5. Illrarna tänker JIPPPIEEEEEEE
6. Reslutatet på bilden

(stitch är min katt)

Pandae
0

Jag kan säga att de små korvarna (inkl stitch) sover som isbjörnar nu ha ha

sarae
0

haha visst e det en underbar syn? härligt när katten å pälsarna böjar samarbeta för att driva matte från vettet! ;)

Xannadu
0

Inte de roligaste att vakna upp o man får börja städa :)
Lycka till med städningen :)

Pandae
0

Han välte ut kaffebryggaren för två veckor o alla de små älskade att leka med det roliga kaffet på golvet…och allt kaffepulver…ha ha

Jo… tråkiga va att vi storstäda igår, menmen. Här storstädar vi varje dag Räcka ut tungan (känns de som haha)

AlbaStiffler
0

shit

Norrskenets
0

ojj, verkar som nån har roat sig hehe

Pandae
0

#5 gör dina aldrig sånt:P?

#6 jo de kan man säga, de sov så hårt att de inte vakna när jag dammsuga (och de vaknar alltid när jag dammsugar annars) ha ha:P

AlbaStiffler
0

#7> Tydligen inte. Fattar som sagt inte hur jag kan ha begåvats med illrar som inte gör såna där hyss. Visst. ställde jag en blomkruka framför ansiktet på dem så skulle de nog gräva. Men det har aldrig hänt.

Jag har en jättestor Juckapalm som står i en gigantisk kruka på vardagsrumsgolvet. Om illrarna ställer sig på bakbenen når de precis upp med klorna till kanten. Dock lutar krukan lite utåt, så de får inte så bra fästen. MEN om de bara tog lite sats, skulle de enkelt ta sig upp i den oskyddade krukan, med rena rama jordgrävarparadiset i… *gulp* Av nån anledning har de inte kommit på tanken, inte nån av 4 illrar!!! Otroligt!!!

Däremot hälsade Troop på med sin illervalp-hona. Hon såg blomman, testade stå på tå, men nådde inte. Tog lite sats, och vips satt hon däruppe i jorden. Så om en liten illervalp klarar det fattar jag inte hur fullvuxna stora hanar och honor inte klarar det. Mycket underligt, eller hur? :)

(se foto på palmen, dock syns inte hela krukan, men den är max 40-45 cm hög)

Pandae
0

#8 låter som om du fått ett gäng änglar:-)

LinLin
0

#8#9 Sådär är mina också :) Men jag tror inte de är änglar, jag tror de är korkade Skrattande (Men vi tackar för det)

Pandae
0

#10 ha ha ha ha…ja så kan man med se det:D:D

FreeLou
0

Ahh, en såndär otroligt underbar morgon haha. Sett likadant ut här ett par ggr  nu=)

AlbaStiffler
0

#10> haha, tror ärligt talat inte mina är korkade, åtminstone inte alla…hahaha. Honorna jag haft har vart väldigt smarta på problemlösning. Hanarna är nog inte lika smarta dock, men det är ju som i vanliga livet… *flabb* Nä, skämta lite där. Men killarna känns mer lata! Och det är de ju verkligen i verkliga människolivet åxå… hahaha.

Faxlin
0

Hualigen vilken syn att vakna till. Känner starkt medlidande med dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pandae
0

#14 var faktiskt så trött att jag bara skrattade åt de…
dock blev min parnet asförbannad när han kom hem och jag visade bilderna för honom Fot i munnnen

Faxlin
0

#15: Inte något man ska visa för sin sambo :-)

Audiatur et altera pars

Pandae
0

#16 nä jag får sluta med de:(

Faxlin
0

#17: haha, du lär dig med tiden :-)

Audiatur et altera pars

Xannadu
0

Jag kunde med ha blommor på golvet när jag hde massa illrar. Jag löste problmet så att dom inte kunde gräva genom att sätta när över :D Man får hitta sina knep :D

Stinko
0

Haha, stackare. :) Själv har jag inte behövt genomgå att storstäda något efter Pyr ännu (förrutom bajs då, haha). Vi har en stoor blomkruka i fönstret med något citronträd eller vad det är, och hon kan lätt ta sig upp till fönstret via soffan, men hon har varit duktig och hållt tassarna i styr än så länge! Kanske det är något fel på henne? haha. Kan väl inte vara en riktig iller jag fått? Vad tror ni? :P

skrollan
0

åhh vilken härlig bild ;)

Pandae
0

#20 hon kanske tycker de är roligare att bajsa på golvet än att gräva i krukor Hemlis

#21 visst är den:P….tänk dig o ha den vackra synen framför dig när du precis har vaknat o ska gå å väcka dina små…jippieeee=D

#19.. klöser dem inte massa på nätet om man har det?