Illervalpar
Den 4/6 -07 fick Stacy 7 st illervalpar.
Lagom när husse & matte kommit hem från genetikdagen i Skövde fick familjen tillökning.
Gå gärna in och kika på hemsidan som kommer att uppdateras under tiden valparna växer.
http://www.freewebs.com/leeloosiller/index.htm
Soliga hälsningar från Gotland
mycket fin sida !:)

tycker som #1 :)
Grattis till valpisarna!

tack! den är inte ett dugg proffsig men den duger till mig som inte är så bra på hemsidor och sånt
tack Sarae!

Grattis till valparna! Vem är det som är pappa till kullen?
Grattis till kisarna!
Sara

glömde skriva, grattis till valparna :D
Grattis till valparna :)
#7 Casper är verkligen en sötnos =) Visste inte att silver såg ut så :P Tycker att han ser mer viltfärgad ut, men det är väl för att jag är så dålig på färger =)
valparna var söta men mamma var nog ännu sötare om det går

#11 jo när de är små skära korvar så är mamman sötare ;P
#10 han har både silver & brun bakåt och han har en mörk vinterpäls.
tack!

Grattis till valpisarna !!

vad kul :) saknar Lava :(

#15 jo:( förstår..

Grattis till valparna!!! Vad roligt, blir kul att se de små växa upp. Mina 9små är ju utflugna snart allihopa så nu är det lugnet före stormen för er =)

#18 hihi tack! Och jag önskar dig lycka till med allt!
ja nu är det lugnt i boet, Stacy sköter allt!
Grattis till bebbarna!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#20 tack, tack vi bugar och bockar och poppar!

#22 guu vad söt :) hihi, jag tar bara bilder med mobilen :P

Nu kan jag inte hålla inne med det längre!
Vi får köpa en av LeeLoos pojkvalpar! (Weeeehuu)
Tingpeng är betald och lyckan total!
Så i augusti kommer Anders (valpen) hem. Roffe är redan stolt adoptivfar.

#24 ja, det är sant! vi är mycket glada över att en av valparna kommer till er! 

Illern Anders.. nu tror jag att jag har hört allt :)
Carpe Diem
Anders och Roffe.. Tja.. Vänta bara tills Sigge och Lars flyttar in! 
Kul med udda illernamn!
Sara

Men- har ju haft Lars i tankarna…

HAHAHAHAHAHAHA
Min pappa heter Anders, och Sambons pappa heter Lars. Helfestligt ju!
Sedan kommer lille pastellvalpen Ulf in i bilden också!
Carpe Diem

Ulf har jag inte tänkt på, eller jag. Det är ju Roffe som regerar, även över namnval.. Fick jag bestämma skulle det bli Carl.
Men Bo, Mats, Ove… i de banorna funderar han.

Dvs alla namn som man kan placera i ett par fristadsblåbyxor :)
Carpe Diem

Så är det kanske? Mmm, stämmer nog!

Åååhhh den svansen!!! *svansfanatiker*
Å en liten söt mörk nos…
Sara

#34 javisst, är det sött med en liten mörk nos!?
svans, haha! Har aldrig hört talas om någon som är svansfanatisk, förrän nu.
Hmm.. Kanske mina illrar inte har sommarsvans, utan jag pillar och klappar deras svansar så mkt att det är rent slitage. 
Sara
Ser ut som en liten lejonunge :D

#37 jo, jag föder upp minilejonungar

Lääängtar!

v. 33 åker jag förhoppningsvis från Nynäshamn till Sundsvall och har då möjlighet att leverera valpar även norr om Stockholm!

Snyft! Ingen svans synlig..
Sara

Nawwww!!! Tack! 
Sara

söt söt söt

#45 jovisst är han. Idag har jag kortfattat presenterat hanarna i valpdagboken på hemsidan

Det var väldans vad söta de små var 

huga vilka sötisar=)

#47 & #48 jo de är både små och söta och fler bilder kommer att hamna här framöver och förgylla tillvaron för; svans, nos, tass och- illerfanatiker

vill du se alla 7 valparna gå in på min hemsida och kika i valpdagboken http://www.freewebs.com/leeloosiller/blogvalpdagbok.htm
LeeLoo. Vilka sötnosar du har därhemma :-) Nästan på dagen 2 veckor äldre än småttingarna här, vilken skillnad det är i utseende och framförallt storlek.

#55 Vi tackar! Javisst, ser de olika ut, ljusa & mörka samt olika färg på nosen och tomtar och inte tomtar, större & mindre!
Jag tänkte ta och hälsa på er när era valpisar blir lite äldre!
#55 Ja gör det, vad sägs om vecka 30? Har inget förslag på dag just nu, så vi får höras.

är förhoppningsvis ledig 27:e 
#58 Vi får rätta oss efter dina arbetstider. :-) Håller tummarna för att du är ledig 27e eller någon annan dag.

Dags att lägga in nya bilder*blink blink* vill se bäbis bilder

#61 Åååh, vilken söt liten bebis!=) Vilken av dem är det?:P Ser faktiskt inte vem det är :P Kanske är lite blind eller ovan =)
Så söt!

#62 någon av de 2 tomtehonorna jag vet faktiskt inte, tyvärr
de är lika som bär de två!
#64 Haha, ok =) Söt som socker iaf ;) De kanske är tvillingar?:P
#61 Oh, ögon! Så söt man kan vara.
#61: gud vilken söt valp. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Huga va snabbt dom växer, är det någon/några valpar som har fått hemmen klara?

Nej nu skäms jag! Att jag har missat denna tråd!
GRATTIS TILL VALPARNA! Vad kul att allt har gått bra med allt.
Moster Lilitha och Kusin Lamio hälsar också.
vilka sötnosar :D

#69 vi tackar så mycket
#68 ja några av valparna har fått köpare och till alla er andra: tack & ja visst är de söta!
I dag har jag fångat några av dem på film! http://www.youtube.com/watch?v=_be8oJ2W2Vc

Huga vilka sötisar,*Viskar: man vart väldigt sugen på en liten till*
men vet inte om det kanske är för tätt inpå, Saga är ju 13veckor nu och blir 14veckor nu på lördag=) *slår mej sj på fingrarna*
#71 Verkligen söta!=) Mamma verkade inte gilla att de var ute å lekte, eftersom att hon tog in dem i boet hela tiden :P

#72 hihi
#73 nej, hade deras mor fått bestämma så skulle de vara små bebisar hela tiden, hon tycker inte om att de är ute och springer för mycket! Hon vill ha dem samlade!
#74 Haha, ja, det syntes tydligt =) Jättegulligt iaf =) Lite överbeskyddande kanske?:P
gulligt :)

Vilka sötnosar….jobbigt för mamma då dom inte längre bara vill ligga inne och mysas med henne..hehe
#7 skulle jag vilja ha….ser riktigt bestämd ut..=)

Så söta! :)
#78 Åhhh…vill ha….är så valpsjuk, men men….får lov att hålla mig tills "min" valp föds, kan ju inte köpa alla (fast man önskar att man kunde) =)
Amor vincit omnia
åhh, vad söööööt :D

http://www.youtube.com/watch?v=xDQ-WQ9RabU
lekfull tös!
Vilken söt film =)

Hihi, tack! Ska filma mer i veckan!

Huga va söt hon är, jag är hellt förälskad i henne juh*vill ha*

#82 nämen guu vilken söt liten tjej :) attans att det är stopp här hemma :( :P
Söta ju !!

Huga va söt, hur ser den andra tösen ut då=)

Va in nu och kollade på valpdagboken*såååå söööta sååå*

#89 hej på dig! Du kan gå in på hemsidan och kika. Där finns det bilder i valpdagboken, uppdaterade i dag!
Länken hittar du längst upp!
#89 Ljusa hanen är min :D Han är sååå söt!=) Nu längtar jag massor tills jag har slutat jobba!:D
Vilken underbar film och fina bilder =)

#92 jo, förstår, såg du att han gått om s.k. middle i vikt nu igen!? 
#93 vi tackar så mycket! 
#94 Jo, med 3 g!:P *Stolt* :P Haha, nä, men han är suuper söt =) Hjälp vad den största hanen växer! Han blir verkligen en biggis!

Gud vad jag längtar =) 13 dagar kvar sen får jag hem henne.

Han passar verkligen i namnet, ser precis ut som en Charlie
vilka sötnosar! #98 hade kunnat pasa att heta grynet. Leah, piccola eller Icii/Isa ;)
#98 Så underbart söt =) Har inhandlat de mesta nu. Förutom innehåll till toan =)
#100 Tycker du det? Jag har ju funderat på Grynet eller Caramell eller a jag vet inte så svårt
#102 caramell var jätte sött! men det blir kanske lite lång när man ska ropa? mellis som smeknamn kanske? hihihi

Finns nu 2 st honor kvar som inte är tingade, en ljusare brun & en tomtetös. Leveransklara om ca: 2 veckor. 13/8 bär det iväg med första leveransen mot Stockholm & norrut mot Sundsvallstrakten.

Har du inga fler bilder på tomte tösen som är otingad?
vill se vill se!*wee*
#99 Hihi, Charlie är min!=) Har alltid tyckt att Charlie är så fint namn och därför valde jag det :P Han verkar passa som en Charlie :D Han är sååå söt!

#105 hon finns på hemsidan, högst upp i valpdagboken! Slänger upp en bild annars när tid finns

#107 Har sett dom söta bilderna men har du inga fler bilder på henne?

#109 Så du kunde inte hålla dig längre?

nepp, såg vad glad Sag vart när jag hade Miilo här hemma=) det gör mycket med en kompis=) sen är Saga 100% på lådan nu tror jag för det var veckor sen hon misslyckades=) och bitandet är jätte bra med henne också=) Så nu sitter jag bara och tittar på bilderna på henne och längtar=), svårt bara att veta vad hon ska heta
Det ska ju hellst klinga fint med Saga hehe

Grattis :D lyll me valp igen :O

hehe tack=) är ännu lyckligare nu, nu kommer jag snart ha två älsklingar hemma, hellt underbart!

kommer det inte in fler bilder på vappisarna snart?

#114 hihi, det kommer måndag eller på tisdag. Har inte haft tid i helgen, men nu har jag semester en vecka så nu ska tiden infinna sig. Ok att det är medeltidsveckan men bilder kommer snart, snart!

#114 nu gick jag och störde lilla tussans skönhetssömn för att fånga en bild, just nu nyligen i denna sena timme. Brorsan som låg bredvid henne flydde fältet men din tös var lite trött & yrvaken. Tyvärr så hann jag inte få ett gäspkort, fast hon gäspade minst 5 ggr. Hon ser mörkare ut i pälsen nu på natten, ingen bra belysning utan bara blixten som lyser upp.

men huga va söt hon är, får man va så söt?
tack för att du knäppte på henne=) har hon ett "vipp" öra?;) Håller på att längta ihjäl mig nu!
#116 Haha, vilken sötis hon är!:D Jättefina bilder =)

#117 nej, inga vippöron, ska lägga upp ett foto sedan. Tror bara tösen sovit på örat ;P

Hu så söt hon e, vill ha nu=)

puttar upp tråden=)

puttar åt min valps syrra

Valparnas pappa Casper & jag var på medeltidsveckan idag & gjorde lite illereklam, alla utbrast: - Men guuu så söt, en iller, en iller, men guuu! Några tjejer vill hålla & klappa & jag var lite nervös för att han skulle bli lekfull & naffsa eller så. Men han var som en säck potatis och var råsöt!
Visade sig från sin bästa sida! Vi åkte bil ner till stan & han satt fast i bilbältet i kopplet, med selen på & det fungerade superbra, tror han gillar att åka bil eller så var det värmen som gjorde att han låg så snällt i baksätet.

Jasså=) va kul, åhh gosbubben
Åååh, va jag längtar efter min Charlie!:D Lillkillen =) Alla är verkligen jättefina, men min kille är finast ;) Enlig mig iaf :P

Vi längtar också! Världens längsta sommar!!!!

#127/#128Va kul att vi får kullsyskon
är det fler här inne som har tingat en valp ur den här kullen?

putt
#129 Ja, jättekul :D

I dag var jag, Stacy & den ljusbruna valpen på en camping för att träffa en ev. valpköpare. Förhoppningsvis vill hon köpa tösen & vi ska träffas i veckan igen för att hon ska få tinga henne. Så nu har troligtvis alla småttingar hittat ett nytt hem.

Va skönt att Saffis syrra snart sitt hem klart=)

Vilka härliga bilder=) Tycker Saffi om att bada?

#138 ja hon tyckte det var ok i badkaret. Men något de gillar är i alla fall att bada i en pepparkaksburk fylld med vatten, utomhus. De sticker ner huvudet & paddlar med framtassarna, hur sött som helst!

Va bra, då får jag en till "vatteniller" hehe 

Lee, kommer du att försöka få ett gruppfoto på valparna som sista bild?=)Skulle bli fint
vilka fina bilder!

Hehehe.. Förtjusande valpar! =)

#144 hehe hejsan=), ja visst är dom, Heeela bunten=) Hur går det med betalningen?jag har mailat dom nu och dom hittade beställningen=)

Jo, jag kom in på hemsidan vid 22 tiden.. Så nu kommer det vell snart! =)

okej, längtar=), nu har jag fått Saga´s bricka, så snart får ja beställa en till å då blir det en röd till Saffi
Ååh, vad söt min Charlie är!=)

fler bilder snart?

#148 hihi, lillkillen såg ut som en blöt hund på badfotot!
Men han är ju för söt!
#149 nja, Saffi är anonym för tillfället, har inte fått ett foto av henne idag efter det att jag inhandlat nya batterier till kameran. Men imorgon får jag fånga henne på bild om hon inte vaknar snart! 

hehe ja du får ta och göra det
skulle du försöka fixa ett gruppfoto på valparna?=)

putt
vilka fina bilder!

FÖR INFO: DENNA ANNONS GÄLLER EJ LÄNGRE DÅ ALLA VALPARNA HAR HITTAT HEM!!!