OT tv
Ni som tittar på desperate housewives och greys anatomy… vet ni vilken säsong och vilket avsnitt det började med nu i höst?
golf.ifokus.se

Enligt svenska eller Amerikanska mått? ;)

amerikanska I guess :S
alltså… såg alla avsnitt som visades av båda serierna i våras…men har liksom missat allt nu =/
golf.ifokus.se

Ah. Usa har ju precis börjat sända 3:e säsongen av desperate housewives iaf. Tror Greys är ungefär på samma. Om du orkar vänta nån vecka tills jag fått tillbaka mitt internet hemma kan jag bjuda in dig till en superbra sida där du hittar alla serier..
#3 mig med? =)

nej, alltså… menar… vilken säsong är det som sänds i sverige…och då menar jag typ inte att det är säsong 3 för det har sänts i 3 säsonger, för de avslutar ju inte enligt en ameriskans säsong när de tar sommarupehåll och så i sverige… så menar… vilken säsong sänds i sverige och vilket svanitt började det med nu i höst? i USA tror jag de är på säsong 4 avsnitt 3 på båda serierna, för de går att hitta att ladda ner… men i sverige nu :P
golf.ifokus.se

Kolla om det står i kanal 5 hemsida om du inte kollat ännu. Annars kanske man kan skicka feedback eller fråga till kanal 5 o fråga.

Vet att jag har hittat precis vilket avsnitt som sänts förut på 5:an iaf.

I Sverige så är det andra halvan av tredje säsongen på Grey som sänds nu. Det senaste var avsnitt 17, säsong 3. I Usa så har dom precis börjat sända säsong 4.
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/episode?pn=epguide&ep=17&s=3

Ja, det var det jag tänkte =) Men de måste börjat på avsnitt 15 något sånt då… eller 13
vet inte hur många avsnitt som sänts i höst heller ju :P får imdb:a =)
golf.ifokus.se
desperate housewifes är inne på ses 4 nu i usa.

jag vet :P men vilken avsnitt av säsong 3 började de sända nu i höst i sverige?
golf.ifokus.se