OT Vad gör ni?
Sitter och äter daim ..
Har ni nå roligt att berätta om? :)

Jag kollade precis på The haunted mansion…
Nu är jag sugen på något att äta… daim lät gott ;P
golf.ifokus.se
jag kom precis hem från min promenad med bobby! ska äta snart! =)

daim är gott
själ sitter jag och äter en satsumas/mandarin och försöker att få behålla raggsockorna på för miilo snor dom

nu äter jag också daim 
golf.ifokus.se

Haha, daim
Haha vad kul , snor han dina raggsocker?
#6 ja han älskar dom så han tar tag vid tårna försiktigt så att han märker att han inte får tag i tårna sen drar han i dom. han gjorde så på våra gäster igår oxå. och dom hade aldrig träffat en iller men som tur blev dom inte rädda=)

Hihi. vilken härlig en,
vilka reaktioner får ni när ni är ute och går med era små..
vad säger folk, finns det folk som är elaka eller?
#8 många uppskattar bobby… íbland när jag är ute här hemma hör jag. öj det är ju du som har den där illern! och det är väl du som brukar gå med iller? vad söt han är! kul att dom gillar honom, många kommer ju fram och hälsar på oss men många som kör förbi i bilar kollar väldigt mycket! fast en kompis till mig blir äcklad av bobby… inte så kul, en så go sötis som han! alla andra kompisar gillar honom! =)
Sitter här hemma och är sjuk sen i onsdags. Svettas och har allmänt trist. hehe.
Nä i morgon får jag banne mig vara frisk.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
försöker hitta orken att packa upp efter stockholmsresan…men det går inge bra. hittills har jag bara torkat bajs sen jag kom hem
jag surfar bokstavligen i badkaret 

Jag sitter och funderar på om det är värt att köpa en illerflicka (valp ca 8veckor) ifrån blocket, när den nuvarande ägaren inte har någon stamtavla till henne..

Ja jag har nyss kommit hem från Tess, våra töser har busat så nu ligger mina och sover*tungt* passade även på att väga dom. Saga väger nu 1.010kg och är 6månader, 1 vecka och 1 dag och Saffi väger nu 940g och är 4månader, 1vecka och 4 dagar. Så snart ska man krypa ner i sängen och sova=)*små tlött*

hehe okej, spännande att se=)

hehe okej, spännande att se=)

Jag kikar in under en snabb rökpaus. Sitter och syr soffor och lite annat skoj som vanligt. Bra att syssla med för att få tankarna bort från värken :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#18 röker du inne? >.<
golf.ifokus.se

#19: Jag har två ställen jag röker på. Den ena är ute på farstukvisten, då tar jag med mig laptopen ut dit. det andra är i källaren i hallen utanför pannrummet. Så det är i den hallen jag ställt min dator. ;-)
Fast på sommaren röker jag ute helt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars