Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 571 ggr
Matiilda
0

Åhhhh

Jag är så avundsjuk på alla er med små illerpluttar där hemma, som kan ställa till oreda och allt sånt där mys.

Har alltid velat haft  en iller. har läst om illrar i flera år nu ..

Haha får väl förhoppningsvis tag påen snart. :)

Norrskenets
0

Man brukar vell säga, Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge hehe

Faxlin
0

#1: Oh, men det stämmer ju inte. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge :-)

#0: Förstår att du längtar. Försök att se dig in i senariot med bett, bajs och kiss överllt så kanske det känns lättare att vänta :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Matiilda
0

jag ser fram emot att bli biten av den lilla J*veln :) längter så mycket, huvva,

NoraDede
0

#2 ja det med att vänta har du helt rätt i. och emma det vet vi ju vi oxå i väntan att få hämta våra valpar.

Faxlin
0

#3: haha, ja då är det illa om man längtar efter att bli biten. ;-)
Låter som om du väntat föööör länge :-)

#4: Ja men visst är det så. Finns det något jobbigare än att gå och vänta på något man verkligen vill ha.

Audiatur et altera pars

Matiilda
0

Men finns det nå värre än att sitta och läsa om era älsklingars äventyr, det enda jag har att skriva om är min pojkvän som smaskar i sömnen hahaha.

Faxlin
0

haha, men en smaskande pojkvänn är väl inte så dumt :-)

Audiatur et altera pars

Matiilda
0

huuuuu, jo . men han har väl sina bra sidor också ..Men jag saknar verkligen en liten pälsboll här hemmaGlad

Norrskenets
0

Ja det är otroligt jobbigt att sitta och vänta, man vill bara springa iväg fast man hade valpen ända nere i skåne, sen nästa behövde ja inte åka så långt för men det va jobbigt att vänta då också.

Men det är jobbigare att vänta om man inte redan har nån tuss hemma kan ja lova hehe

NoraDede
0

#9 ja emma vi satt ju i bil 44 timmar för våra pälsar=)

Matiilda
0

44 timmar?  Huh..

det var nog värt det men .. huh !

44 timmar.  hehe

NoraDede
0

ja vi åkte först till tyskland sen hem igen så 44timmar och 250 mil för att få våra illrar men följde vi med till tyskland i bil slapp vi betala 6000 för att hänta dom med tåg

Matiilda
0

okej då förstår jag.   men det måste ha varit jobbigt…

Matiilda
0

okej då förstår jag.   men det måste ha varit jobbigt…

NoraDede
0

ja det var det för i juni var det mycket varmt oxå

Norrskenets
0

Ja man var helt väck efter den resan kan ja lova..plus att man kom hem tidigt på morgonen och gick direkt och la sig, men ändå va det svårt…man ville bara gosa med Saga.

NoraDede
0

ja men vi sov inte allt för länge det var som en super power napp=)