Sant?
Såg en annons på blocket om en iller som var till salu.Men det som fick mig att bli förvånad var att illern var 8 veckor och rumsren.Tycker det är osanoligt att en så ung iller är rumsren redan eller kan det vara så?
den kan säkert vara rumsren men såfort den kommer till sitt nya hem kommer den trotsa o testa gränser hehe. och sen när den kommer in i trotsåldern så brukar allt som har med rumsrenhet magiskt försvinna :)
ja miilo va rumsren när jag fick honom som 8 veckor och han har fortfarande nte gjort utanför och nu e han 6månader
Det är som med hundarna dom testar och prövar var gränserna går.Tålamod och åter tålamod.Och träning förstås.
Ludde vrarumsren när han kom hit vid ca 7 veckor…men nu, vid 10 veckor e det som bortblåst ;) han har roat sig hemma hos illervakten med att skita ner varenda millimeter….så det där kommer å går ,)
sara jag tror dina andra illrar smittar av sig på honom ;)
ja men man ska ju inte säga helt säkert att iller kommer bli rena rama bajs maskinen runt golven =)
#5 NEEEEJ säg nu inte så…..i sånna fall har vi en epidemi….för nu har rikkis alla illrar börjat bajsa på golvet oxå!! e det verkligen jag å mina som e smttbärare? hur lång karantän?
sitter och små ler