Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 6403 ggr
Stinko
0

Illerspår?!

Är det någon som har en bild på hur illerspår ser ut?
Då menar jag alltså inte hur tassavtrycken ser ut, utan hur själva spåren ser ut.
Hade varit bra att ha en liten aning om hur dom går, eftersom att jag gärna skulle tatuera det, man vill ju inte att den skall bli helt knasig. ;)

Edit: Har själv letat bilder på google, både på svenska och engelska sökord, men har funnit nada…

NoraDede
0

jag har tatuerat vandrande iller tassar=)

Madde
0

Hmm jag hade ett kort med illertassar i snön. frågan är vart det är, har över 15000kort i min dator. hehe så tar nog lite tid och hitta.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Guteillern
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilden kommer från en bok, som tillhörde en serie med böcker om djur i vår Svenska natur. Minns tyvärr inte vad bokserien hette, men den finns som Referensbok på många bibliotek.

Har förminskat bilden, så den går snabbare att öppna. Den första var onödigt stor :-)

Stinko
0

#1: Ja, dina tassar är riktigt snygga! :)

#2: Haha, oj! Nog för att jag brukar samla på mig en hel del själv…men 15000, heh? Är det inte dags att rensa eller? :o Kan förstå att det skulle ta en väldans tid att hitta…

#3: Jag som nästan trodde jag skulle behöva gå till biblioteket och leta böcker. Men där ser man!
Jag tackar så mycket för den. :)

NoraDede
0

#4 tackar tackar. men jag valde att göra mina ungefär som en katt då jag inte riktigt gillar gång stilen på iller om man kolla tex på den där bilden

Guteillern
0

#4 Glad

AlbaStiffler
0

Oj vad långt upp i finland de fanns… coolt!