Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1220 ggr
Strumpan
0

Selesökning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag leter med ljus och lykta efter en lila sele till en liten liten tjej men kan inte hitta ngn, bara till katter och kaniner…. vet ni vart man kan hitta ngn?? Helst inom landets gränser

Mvh Jenny

Strumpan
0

Ingen som vet???Ledsen

Mvh Jenny

ViktorMarina
0

Njäe, tyvärr.. ingen aning.. Hagenselarna finns ju i rosa, men det är ju inte lila det heller :P Har inte sett nån iaf..

Vattunalle
0

jag hade en lila till min 3:e iller så dom finns Cool

Illercafe
0

Hagens ska ha lila illerselar, har själv haft en som jag slarvade bort nyligen.
Fråga www.guldfisken.se

Men passar inte kanin eller katt?

ViktorMarina
0

Hagens kaninselar är oftast för stora runt magen, vår kille har vuxit ur sin illersele och då provade vi med en kaninsele.. men den gick inte göra nog liten runt magen. Så det blev en dvärgkaninsele istället. Det kanske är ett alternativ? Fast det är en tjej, va? Då kanske den blir för stor runt magen ändå..

Kattselar brukar ju passa iaf.. åk till en djuraffär med tjejen och testa dem :)

sarae
0

jag har oxå en lila hagen illersele. Köpt hos amhs. Här även sett dem i lite olika djuraffärer

Strumpan
0

Alaska är en lite 600gr tjej. Jag har prövat selar som är för kattungar, men dem kan hon hoppa jämfota genom….

Kollade på Ahms, men där finns det "bara" röd, blå, grön och ngn till…

Mvh Jenny

Theres
0

golf.ifokus.se

sarae
0

#7 du kan lätt sy om kattunge å kanin selar så att de passar iller. så brukar jag göra- har oxå en liten tjej på under 600 g. att sy om dem ger en dessutom större variations möjlighet, då kan man i stort köpa vilka roliga selar som helst ;)

Strumpan
0

#8 du är en stjärna!!!

#9 Jag tänkt på det själv men mitt problem är att jag har ingen symaskin.

Mvh Jenny

sarae
0

#10 det hade jag inte heller när jag gjorde om mina. Man använder bara nål och stark tråd…klipper loss bandet, kapar av en bit å sen syr på det på samma vis som det satt innan….sen kan man "bränna av" änden på bandet med en tändare. Vil man va riktigt avancerad så använder man en limpistol oxå. men det har jag aldrig behövt. mina har hållt ändå…..det tar bara några minuter att fixa

Strumpan
0

Det kan ju vara ngt. Vart har du köpt materialet? I en vanlig tygaffär?

Mvh Jenny

sarae
0

#12 nej, jag menar inte att sy en egen sele. utan att jag har sytt om kanin å katt selar för att passa iller ;) man kortar bara av bandet runt halsen å det runt magen ;)

Strumpan
0

JahaGenerad.HemlisCool

Mvh Jenny

sarae
0

#14 hihihi men det e iaf lättare än att sý egna ;)

Strumpan
0

Jo, jag tror det oxå =) Jag ska faktiskt pröva att göra en. Men jag har nu oxå best den på guldfisken. Vad tror ni, en lila sele på en vit liten päls? Snyggt? Jag hoppas det =)

Mvh Jenny

Madde
0

#16: Hur har det gått har du fått ditt lila sele?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Norrskenets
0

putt? =)

Strumpan
0

#17 Jag har fått min lila sele =)=)=). Hon blev såååå snygg. ska se om jag kan hitta fotot Velsan tog

Mvh Jenny

Strumpan
0

Jag hittade den =) Nice va?!

Mvh Jenny

Norrskenets
0

liten bild men det syntes ändå=) vart jätte snyggt=) *snygg lila färg dessutom*=)

Silvers
0

Jag har ett lila Hagens sele :)

Faxlin
0

Jag har också ett lila hagensele :-)

Snyggt på tösen din vart det i alla fall. Och jag bara älskar lila.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Min iller benjamin har den färgen. =) Passar honom så fint så.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

League
0

ronja har en lila, men det tog tid så in i hel*ete att hitta nån i annan färg än grön eller svart

Strumpan
0

så fin så fin

Mvh Jenny