Bur sökes
Jag är på jakt efter en bur. En stor kanin bur eller en anna bur med höga plastkanter i botten.
Någon som har någon extra som ligger och skräpar?
Hör gärna av er.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi har extra kaninbur, ska kolla att dom är ok.

Ja, vad super Ammi. Fastnade så för buren ni hade här. Så jag insåg att jag bara måste införskaffa ett par nu när det ska paras på töserna. hihi
Audiatur et altera pars

Du får behålla den buren om vi får tillbaka innehållet, utom matskålen

Hur mycket vill ni ha för buren då?
Och va? Får jag behålla Beldin då? För han använder ju inte buren nu när han är här. *fnissar*
Jaja, skut nu inte den som gör som grodan och lever på hoppet. hihi
Audiatur et altera pars

Nja.. Beldin vill jag allt behålla… men buren ska vi inte ha något för! Mamma blir bara glad om hon slipper släpa hem den :)

haha, jag förstod att jag skulle gå bet på Beldin, men den som inte försöker kan ju aldrig vinna något heller.
Då det gäller buren fortsätter vi diskussionen per pm. Som jag sagt, klart ni ska ha betalt för den. Den är ju jättefin ju. Jag menade aldrig att tigga till mig den gratis nämligen. Jag skäms ju nu ju. 
Audiatur et altera pars

Struntprat! Inte skämmas, vi hörs på PM

*Asg* Japp vi gör det. Undrar vem som är envisast av oss? hihi
Audiatur et altera pars

Japp, nu är jag stolt ägare till en bur till i alla fall. Nu ska jag bara söka efter en till. För med min tur så bestämmer sig töserna för att ha sina valpar riktigt små samtidigt. 
Här ska det inte lyckas med att stjälas några valpar något mer i alla fall. hihi
Audiatur et altera pars

Puttar upp denna lite. Söker fortfarande en kaninbur. Då jag tror jag kommer stå med två valpkullar ungefär samtidigt. Ja, jag vet! Jag är obotlig optemist. hihi
Audiatur et altera pars
Hur går det åsa. Hittar du någon bur???
Hur ser första ut??? Har du något kort så man vet vad du letar efter. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag kan knäppa kort på den första om du vill. hihi
Fast annars är det en kaninbur modell större som jag är ute efter. Är ute efter dem eftersom det är plastbotten på dem, med kanter där inte Nikita kan få tag på och stjäla valpisarna.
Audiatur et altera pars
Ja det är ju rätt smidigt om dem inte kan smita. 

Ja, det är ju det. Speciellt när man har valpkidnappare i huset. Lite synd om Nikita som inte får bli mamma, när hon är sååå duktig att pyssla om andras. Men det är livets lott, hon får gå som en snäll moster här hemma och hjälpa till när valparna blir större och odrägliga.
Audiatur et altera pars
Hur går det åsa har du hittat dig nån bur?? Såg i en annan tråd här att eM hade en bur tillsalu ju.. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Japp, jag har haft tur och fått tag på bur nummer två. Kommer till mig i maj;-)
Ska bli så skönt att kunna ha valpisarna säkrade från min valpkidnappare i år;-)
Audiatur et altera pars
Ja det måste kännas otroligt skönt att dem är säkra. =)

Ja, det gör det faktiskt. Inte alls roligt när Nikita och Nala sprang och stal Kiaras valpar. De var visserligen jättesnälla mot valpisarna, men de kan ju inte ge dem mat. Spelar ju ingen roll hur mycket de får snutta på deras tuttar, det är ju inte där maten finns. ;-)
Audiatur et altera pars
Det underlättar ju om dem får i sig mat när dem snuttar.
Kan det hända att dem slutar snutta ifall dem snuttar tomt för länge???

Nejdå, de snuttar så länge det finns ork kvar. men nackdelen är att när orken är slut då är det kört. Då dör bebisarna. Och det är inte skojigt.
Audiatur et altera pars