Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 213 ggr
Norrskenets
0

Det snöar!!

Ja ni läste rätt, det snöar här i Timrå nuFörvånad, vill inte ha snö än juh*suck*

[jenkass]
0

ååå men det är ju så mysigt hoppas det kommer hit ner med snart så man slipper alla blöta löv

Madde
0

Usch snö lät inte alls skoj.

Här i örebro regnar det bara men det är bara 2 grader ute. Så det är inte varmt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

Här är det bara kallt… ingen snö, inget regn… nästan badväder ;)

golf.ifokus.se

Matiilda
0

snöade lite för en stund sen men det smällte bort.. :(

skrollan
0

nej, jag vill för guds skull inte ha snö. hatar snö!

Matiilda
0

snö är ju så härligt… :) det va så mysigt att kolla  på

Norrskenets
0

jo det är mysigt att kolla på om man är inomhus hehe;) nu på kvällen så börjar det bli snöblandat istället, värsta med vintern är då iaf när det är blaskigt tycker ja iaf. Man vill inte sätta ner fötterna och klaffsa runt hehe

NoraDede
0

det snöade redan kl elva imorse i timrå. här i ånge har vi en decimeter redan=)

Stinko
0

Ni som klagar, var glad att ni inte bor i Luleå om ni inte gillar snö, kyla och storm! Hehehe. :) Ni där nere lär ju inte ens veta vad snö är ;)

Faxlin
0

Usch, jag hatar snö. Verkligen hatar snö. Och vintern gör mig deppig. Vill verkligen inte ha snö. Hmm, så har man en gubbe som går och bara tjatar om att det ska komma snö från det att snön smält tills dn kommer igen. Udda par här hemma :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NoraDede
0

#10 ja men är man udda kan kärleken vara som bäst=)

Faxlin
0

haha, ja kanske har du rätt i det. Han far ut med skotern och jag sitter inne framför brasan med nosen nerstucken i några mysiga illerpälsar. Kan väl inte bli bättre :-)

Audiatur et altera pars

NoraDede
0

haha jag skulle kunna ta med mig pälsarna på skotern=)

Faxlin
0

Hualigen vad hemskt. Stackars illrarna ju. Hemska skotrar och hemska snö. ;-)

Audiatur et altera pars

NoraDede
0

ja men då skulle ju jag få det extremt mysigt då kan jag värma mig och åka skoter. miilo är mycket intresserad av snön nu han har insett att den är super rolig att gräva och åla sig i=)