Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 531 ggr
Norrskenets
0

Vet nån?

Hittar inte igen tråden här inne, men det skulle finnas ett jätte bra instrument så man lätt kunde kolla efter öronskabb. Har för mig att den va liten och billig men jätte bra=)

Tänkte inhandla en sån då det är lite smidigare än att åka till vetten i onödan. Tack på förhand!Skrattande

TottsiGirl
0

http://www.sagitta.se/humikro.html ett sådant fickmickroskåp som finns lite längre ner på sidan har ja fungerar kalas :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

Tack, men är frakten billig och sånt?, tänkte eftersom du har en likadan=) ser man dom äckliga krypen lätt också då eller?=)

TottsiGirl
0

#2 Frakten står på deras hemsida men när mitt paket väl kom så var det billigare frakt än vad som angavs på hemsidan.. Nu har jag haft tur och inte haftnågra skabbisar sedan ja köpte denna microskåpet.. Men ja vet andra som har det och tycker det är kanon.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

okej, får ta och inhandla den=) tack så hemskt mycket för hjälpen=)

skrollan
0

sedan ska man bara få en vetrinär att skriva ut åt en också ;)

AlbaStiffler
0

Tänk på att man inte alltid ser skabbdjuren utan man kan även se äggen…

Norrskenets
0

#5 jo men just att kunna hålla koll själv och inte behöva åka in i onödan lixom=)

#6 okej=)

Madde
0

Jag är jättenöjd med mitt microskåp. Har lyckats se skabb med det. Vilket inte ser så mysigt ut. hehe. Men det fungerar bra.

Däremot är det inte lätt och veta hur ett ägg ser ut, har ju aldrig sett något som jag vet om.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

NoraDede
0

#8 är det ingen som har någon bild på ett skabb ägg då?