Förvånad matte...
En del av er här vet redan att vi har haft problem hemma med att få Elvis att acceptera Triss och även Chiquita har haft sina mörka stunder gentemot Triss.
Vi var iväg på träffen i Viskafors förra helgen och sedan dess har Triss tillbringat varje natt ute i lägenheten med Elvis och Chiquita istället för i sängen mellan matte och husse. Allt har gått helt problemfritt. Vi har märkt på Triss att hon blivit mer livlig och verkar gladare nu än innan. Det är bara någon gång ibland som det slår slint i huvudet på Elvis och/eller Chiquita så det blir bråk men nu kan Triss försvara sig helt själv och bajsar inte längre på sig av rädsla 
Men till det jag skulle berätta… Jag vaknade vid fyra i morse och hörde Triss skrika rakt ut för full hals. Kliver upp för att se vad som händer och vem som bråkar med henne. Gissa om jag blir FÖRVÅNAD när jag ser Chiquita kika fram under en byrå och Triss som står framför och skäller på henne *haha*
Trodde aldrig att den dagen skulle komma då jag skulle få se Chiquita försöka gömma sig för Triss. Hittills har det alltid varit tvärtom.
*GO TRISS! GO TRISS!*

haha, visst är de mysiga de små liven.
Hon skulle väl säta henne på plats helt enkelt. Så skönt när en mobbad iller reser sig och säger ifrån.
Fortsätt att berätta hur det går mellan dem. Men var också försiktig så att Triss inte förvandlas till en bråkstake mot de andra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur går det för er nu elin med triss och dem andra. Är hon lika modig fortfarande.
Men det måste vara riktigt skönt att allt löste sig efter att ni fick åka iväg och vara på en neutralmark.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja det är otroligt skönt. Även om dom inte är bästa vänner så acceptera dom för det mesta varandra nu. Det händer fortfarande ibland att Elvis ibland bråkar med henne. Ibland när man kommer in utifrån kan man känna den "underbara" doft (luktar som illerfis) som Elvis släpper ifrån sig när han bråkar med henne men inget bajs så det verkar som att hon står på sig väldigt bra =)
Triss och Chiquita kommer väldigt bra överens och Chiquita kan göra nästan vad hon vill med Triss utan att hon bli rädd. Visst gnäller hon lite men det hört att det inte är på allvar.
Men att Triss har stått och skällt på Chiquita har jag inte varit med om någon mer gång…
#3: Men va skönt att det fungerar hemma i alla fall. Förhoppningsvis har ni en valp snart oxå. =) Då har ni några illrar som kan lära den att gå på toa och sånt. =) Det är ju perfekt.

Japp, förhoppningsvis så utökas skaran där hemma nu i sommar. Ska bli så roligt att ha en bebis så nära en. ;-)
Audiatur et altera pars

Ja vi hoppas verkligen att Bella ska klämma ut en liten tomtehane till oss =)
Blir det en tomte måste jag få ta massa kort på honom. =)

Madde och Elin. Om det blir en tomte?? Jag skulle bli oerhört chockad om det inte blev tomtar då både mamma och pappa är tomtar. hihi
Audiatur et altera pars
Ok då hoppas vi på tomtar i hela bunten. =)

haha, japp det vore inte alls dumt ;-)
Audiatur et altera pars

Hehe ja en tomte vill vi ju ha så det är ju bara bra att man har sån stor chans då =)
Klart du ska få knäppa kort Madde, du som är såå duktig =)
Åsa, närmare går det väl knappast att få en valp =)
Men nu när han redan fått ett namn och allt så hoppas vi givetvis på att det blir några valpar över huvudtaget. Skulle vara trist om hon inte fick några.

Mmm, mycket trist. Nu när de jobbat så för det också. Snacka om hundgöra. hihi
Audiatur et altera pars