Kastrerad illerhane
Jag har en helt underbar viltfärgad illerkille som är född 060606 som jag med STOR sorg i hjärtat behöver omplacera. Jag köpte honom från uppfödaren och har haft honom sedan har var 3 månader gammal. Han är inte på samma nivå som min hund och bor nu därför för det mesta i köket sedan 2 månader tillbaka. Jag vill inte att han skall ha det så i sitt fortsatta liv, för han vill ha sällskap och jag är då tvungen att tänka om. Han kan lägga till ett litet lätt tjuvnyp på lek men bits inte och han kan sitt fint och rulla runt=) Snäll att hantera och super att klippa klorna på. Skulle säkerligen trivas bra med andra illrar!
Han är vaccinerad, kastrerad (han fick opereras pga att de satt fast i buken) och försäkrad.
Hittar jag inte rätt hem åt honom där han kommer att få den omvårdnad och kärlek som han är värd så säljs han inte heller. Jag släpper INTE honom till vem som helst!!
Hör gärna av er om ni känner att ni har tid och kärlek till min älskling
Hoppas du hittar ett bra hem till honom!
ja hoppas du hittar det hem som passa honom, jag vet att det är inte lätt ibland
hoppas du hittar det perfekt hemmet!

håller tummar och tassar här hemma för er att ni ska hitta ett bra hem åt honom=)
Hallå!
Visst kommer din kille ifrån Robin?

putt

men det är ju vincents brorsa! 
oj är det
Han kommer från susan. Det är en till som har frågat om han kommer från robin för en kull därifrån är födda 060606.
#9 hehe, ja det är alltid robin eller susan som nämns när någon vill omplacera iller som är född 060606.. undra varför ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Får man fråga vad han kostar? :)

putt

Tack Sofie, han är helt underbar!!!!
Visst är han:D Hoppas att det fortfarande går bra med mammas älskling:)
Tjenixen Jag kan vara intresserad av din iller.Men vad är det för problem mellan illern och hundarna,acepterar inte illern hunderna?

#15 tror att han redan fått ett nytt hem=)
Han har redan fått ett jätte bra hem!
Det var han som inte accepterade hunden:(

#10 He he he