förvirrad iller!!!
hejhej
har en söt liten illervalp som är väldigt förvirrande
ena dagen är han helt kelsjuk och hoppar upp i knät och följer vartenda steg jag tar sen nästa dag när ja ska klappa han säger han typ dra åt.. mamma :P jag vet inte vad det är me han…
sen ena dan luktar han illa och har pungkulorna nere sen nästa dag när man är hos vetrinären luktar du ingenting och har inte nån pungkula nere:P och vet. säger nej nej han är inte könsmogen han luktar ju inte ens…
sen ena dan är han mister duktig biter ingenting och går på lådan och beter sej bra :P men nästa dag pissar han och skiter överallt och låtsas som om han inte ens visste vad en låda är eller vad den andvänds till:S
är det här normalt eller? han är väldigt förvirrande det här är bara några saker av vad han gör…
Han är i förbrunsten, min Bus är likadan fast nu har hans kiss börjat lukta starkare.
Sara
Tänk på att han måste vara minst 6 månader innan han kan kastreras.
Sara
#1 okej då vet jag… :P men va innebär de mer då? är dom så då? som jag beskrev
Det innebär att han är på väg in i brunsten men min Bus har hållt på så i över 2 månader.
Det är jätteviktigt att du inte låter honom komma undan med att bitas. Han börjar bli vuxen nu och när han tjafsar med dig så försöker han sätta dig på plats.
Att han bajsar och kissar överallt är för att sätta revir. Han markerar att det är hans hem.
Sara
Hur gammal är han?
Sara
#5 6 månader och 10 dagar på ett ungefär
Ungefär som min Bus då. Han har oxå fått för sig att man inte behöver använda lådorna.. 
Sara
#7 jasså okejokej :P nä varför ska man andvända dom när man kan göra precis utanför när mamma ser på? blir ju extra roligt då
Skitungar!
Sara
Haha, min är också ca 6 måander och två veckor, och pissta luktar så¨att man vill rymma hemifrån, men jag tycker inte han luktar speciellt mycket, så att vi ska vänta så länge vi kan :)
Men att pissa och göra revir, det är det mycket av här hemma. Och testa gränser hur mycket och hur hårt man kan bitas innan matte blir förbannad.
#9 håller me:P
#10 jo precis
Jag ska försöka hålla Bus okastrerad tills våren om jag och illertöserna fixar det.
Sara
13# varför ska man vänta me o kastrera då?
Den allmänna uppfattningen är att ju tidigare man kastrerar en hane desto sannorlikare är det att han får binjuretumör när han blir äldre.
Sara

Runt sex månader brukar de komma in i trotsåldern… Grattis :)