Skakar
Det är så lustigt. Har haft Rubin/Bajjen nu i en månad. Men fortfarande är hon rädd för oss, det går inte direkt att gosa med henne för hon är så rädd, ibland kan hon nypa till o sen far hon iväg (hon vill inte), och godis får hon massa..precis som de andra. Här behandlas alla lika:). Försöker leka med alla tre lika mycket,men rubin blir alltid utanför, varjesig de är jag som är med eller om de är med safir och fisken. Hon busar bara med fisken eller inte med någon alls, men sover gör hon med båda två..
Men till de jag undrar.Hon darrar och skakar något frukantsvärt ALLA gånger som jag tar upp henne. Och det kan ju inte vara att hon fryser, (och hon darrar inte annars heller, har iaktagit henne..utan bara när vi tar upp henne). Kan de betyda att hon är rädd för mig? =/
(kortet är på rubin och stitch….dock går inte stitch nära henne längre för hon biter honom för hårt>_< ha ha)

Kankse är det samma sorts exalterad-skak som många illrar gör tex innan de ska gå ut..? De är inte nödvändigtvis rädda, men exalterade typ…?
eller så är det bara musklerna som darrar för att få upp kroppstemperaturen.
Buffy är likadan visserligen, hon dararr alltid när man tar upp henne, och spänner sig. men sen slappnar hon av efter en stund..men hon e en rätt dåli måsttstock eftersom hon inte e som man ska ;)
Men hon skakar som bara attans och samtidigt försöker hon krångla sig loss (om man håller henne) för att springa iväg och ja…så långt bort som möjligt och helst under en soffa eller så så att man inte kan se henne:/

#2 och elliott är ju naturligtvis likadan och inte heller han normal… dom borde verklgien var t villingsjälar
och det är inte som hon vill att man ska jaga busa med henne för då biter hon en ;)…o inte lekbit..det kan va bra att tillägga haha
Kanske rubin inte heller är "normal":P?