Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 314 ggr
tozen07
0

Iller sökes.

Kompis till min ögonsten???

Tror hon känner sig ensam när vi inte är där, vill att hon ska ha sällskap hela tiden!!

Guteillern
0

tozen07

Du har några tips och svar i din förra tråd. Illervalp??? :-)

Tror att LeeLoo och någon mer härinne har ungar kvar.

Ammi

Norrskenets
0

#1 nepp Lee har fått iväg sina två killar nu=)

tozen07
0

okej, tack!!

babsan
0

men iller_tjejen la ju in en blocket annons =)

http://www.blocket.se/vi/13735463.htm?ca=11_s

[jenkass]
0

och vi har ju thyra på 3 månader…

Guteillern
0

#2 Kul att båda killarna fått nya hem, sist jag pratade med henne hade hon någon kvar :-)

HannaM
0

#6 båda är hos mig för tillfället, den ena ska stanna och den andra ska tillbaka till halmstadsregionen men nova och tillhörande matte

Norrskenets
0

#6 japp det va snygga tomte hanen och den mörka snyggingen som va kvar sist och båda fick nya hem nästan samtidigt tror ja=)

HannaM
0

#8 väldigt samtidigt=) Sezierra var här då så det var ganska mycket exakt samtidigt. Båda bröderna är som sagt här för tillfället

sezierra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Japp det var jag… fast jag hoppas att alla tre kan stanna här uppe så att alla kan få träffas ofta för det är lite tråkigt att de skulle gå ihop fel…men de är så söta.

Bild: Sokrates badar och räddar leksaker medans Belsebub försöker hjälpa till men blir bortputtad av "minstingen" ^^

Norrskenets
0

#9 hehe okej=), hur länge ska han va hos dig innan han hamnar hos sin nya matte?=)

HannaM
0

#11 tja det är sezierra som äger honom så han får väl vara med henne när hon kommer tillbaka från uppsala skulle jag gissa, sen får vi se när dom åker härifrån=)

sezierra
0

#11 Hans nya matte är Jag och Hanna är illervakt åt Sokrates och Nova så länge…vi får se var jag, Nova och Sokrates hamnar tillslut men jag hoppas på Stockholm/Uppsala. Missade du mitt inlägg ovan eller?

Norrskenets
0

#12/13 Jaha okej=)