Sova med iller
Inatt ska vi för första gången sova i samma rum som Musimon. Vi ska renovera hela övervåningen och beslutade oss för att börja med vårt sovrum. det innebär att vi nu har röjt ut alting ur sovrum och börjat riva ner tapeterna. Därför har jag gjort iordning bäddsoffan åt oss, som står i Musimons rum. Ska bli väldogt spännande att se hur det går. han har inte ens klättrat upp en den utdragna och bäddade bäddsoffan idag =P men han har förut vart uppe i soffan så klättra kan han ju fast han gör det inte så ofta. Antar man får va beredd på att vakna några gånger inatt ^^ Tanken är att sen när hela övervåningen är färdigrenoverad så ska han få vara i alla rum hela tiden, om det går bra.
Just nu försöker han ta sig in i byrån som tidigare stod i sovrummet, som nu står i datorrummet >_< (vi har tre rum på övervåningen, ett sovrum, ett datorrum och Musimonrummet som är gästrum egentligen).
bobby biter mig nästan aldrig men dom få gånger vi sover i samma rum då gör det ont i mina fötter! då ska ha absolut leka och när jag inte vill så hugger han mig i tårna! hoppas det funkar för dig! ;)
jag har sovit 2 veckor med mina illrar o gud vad mysigt det är! visst vaknar man ett par fler gånger än i vanliga fall men det är det värt!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Epona var jättejobbig att sova med för hon hoppade i mitt ansikte hela tiden! 
golf.ifokus.se
Jo jag vet att det brukar va jobbigt att sova med iller, därför jag har undvikit det nu när han varit valp ;) han har aldirg bitit mig men man vet aldrig ;P
Men jag tror det kommer gå jättebra. Han är så gosig ju. Inte ens säkert han bryr sig att vi är där, han kanske osver i sina puffar eller sin hängmatta i alla fall.
I natt vaknade jag av att Alaska bet mig i rumpan -ajaj!
Mvh Jenny
Som jag trodde, han klättrade inte ens upp i sängen, fick lyfta upp honom på morgonen när han stod o sniffade på min arm :P
Däremot vaknade jag typ 5 ggr inatt av att bäddsoffan är så obekväm 

Jag har sängen så mina illrar kommer upp men för det mesta stör dom mig inte ett dugg. När jag vaknar på morgonen ligger Trissan ofta i fotändan medan dom andra ligger i "sin" säng.

Elliott sov i sängen för första gången inatt! Han har varit en otrolig vadbitare i sängen men inatt så gjorde han ingenting. Sov som en stock på täcket mellan mina vader. vem var världens lyckligaste när hon vaknade och märkte det? Hanna=)
toxi kunde sova med oss innan, (åå vad jag saknar det) men sen vi skaffade tuuva så har vi haft det stängt in till sovrummet för att dom inte ska väcka oss när dom busar och så.. + att vi har gamla flyttkartonger kvar som dom leker i
skrollan biter inte mig, men erik. groggie biter oss båda två :)

Jag tycker det är skitmysigt att sova med iller. Alba sov varje natt hos oss sista året hon var i livet. Det var en fröjd att ha ett element i knävecket. Dock var jag lite avis på min sambo, för hon föredrog hans knäveck. Antaglinge var han varmare/hårigare/låg mer still än mig… Hmmm. När hon sov hos mig sov hon hellre under armen, så att säga. Ibland sov hon på bröstkorgen elelr magen, där var det knallhett.
Det mindre roliga i historien var att hon var tokig i att bada i vattenskålen, så hon plaskade i vattenskålen minst 2-4 ggr/natt, sen kom hon dyngblöt upp och skulle värma sig på oss…hahaha. vad gör man itne för sina små blötdjur.
Stiffler sover då och då i sängen, helst när vi inte är där, men även ibland med oss, då ovanpå täcket. han vill va ifred, bökar man för mycket så drar han. Ibland får man även ett nagg i vaden på natten… hahaha.

Betty brukar krypa och trycka ihop sig tätt in till magen och låren (ligger alltid i "foster" ställning).. Men det är få gg, då vi också är tvugna att stänga sovrums dörren. Anledingen är att det låter så förbaskat när hon försöker ta sig upp i sängen, och det tar TID..Så det är inte så trevligt att vakan av mellan 02.00-06.00 :P *KRAFS KRAFS KRAFS* Osså börjar hon "glucka" på det också när hon ej kommer upp och får världens damp :D:D.. Och sen får jag ju inte glömma att när hon kommit upp om hon kommer upp, så ska hon under bäddmadrassen, och där ska hon gå och buffa, fan nästan så hon kan butta ut en ur sängen med den kraften hon har i den där lilla nosen :P
Lr så ska hon nafsa Tommy (sambon) i låret Lr i sjärten.. HAHA och det är inte populärt :)

#12> *road* Inte lätt alltid att få sig en kelstund med en iller… Eller lugn och ro!

hehe nä inte lätt ibland.. Men när man väl får det, då är det mys pys :D