Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 359 ggr
AlbaStiffler
0

Leo Kroknos

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som många av er kanske vet så har vi tagit hand om en omplacering, han heter Leo, men vi kallar honom Leo Kroknos eftersom hans nos är sned. Hur han skadat nosen vet vi inte, men om någon känner igen kroknosen och träffat honom i tidigare hem, så berätta gärna!!!

Hur som helst så har jag märt en lite lustig grej med honom. Noser verkar inte påverka honom alls, han äter som en häst (och bajsar dubbelt så stora korvar som Stiffler) och verkar inte ha problem att tygga. Men däremot så har han jättesvårt att plocka upp mat som ligger på golvet. Han bara puttar den frammåt när han försöker bita tag i den…hehehe. Jag anar att detta är pga hans sneda bett… Stackarn… Men som sagt, han verkar inte ha problem med det, han lyckas kanske efter 5 försök eller så. Ser lite komiskt ut. :-)

Någon annan som haft en kroknos? Hur har den fått det?

Faxlin
0

Harn aldrig någonsin sett någon med så krokig nos som Leo. Men den ger honom ett charmigt utseende. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Ibland tycker jag nästan han ser läskig ut. Speciellt eftersom han dessutom är så ljus i ansiktet och runt ögonen. Det gör att han nästan ser förbannad ut. Ser ut som illern på din Avatar ungefär… ser förbannad ut…hahaha.

Faxlin
0

haha, fast han är ju så underbart snäll. Så skenet bedrar :-)
Till skillnad från damen på min Avatar :-)

Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

hehe, din bild är störtskön! Snacka om attityd i det fotot!

Faxlin
0

Nikita tackar för berömmet och konstaterar att det är inget mot den attityd hon har i verkligheten :-)

Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

*flabb*