haha typiskt
Hade ställt en liten balja med vatten och massa korkar och bollar i så tuuva kunde busa på egen hand. Tänkte inte mer på det utan satte mig vid datorn. sen när jag skulle sätta mig i soffan så trampar jag i en dyblöt matta! då har hon lyckats välta den utan att jag har hört det och mattan är helt dyngsur, och självklart ska man inte märka det förrän man har trampat i det! :P

hahaha, härligt hurru ;)….lekte hon oskyldig efter eller ;)
men det är mysigt, matte ville också bada ju :D det är tanken som räknas ;)
#1 haha nej den bitchen bryr sig inte om något. det är aldrig hennes fel ;)

#3 haha, iller eller iller ;)

klaffsade mysigt under fötterna hehe;) snäll hon va, ville ju inte störa dej juh

hehe, så typiskt. Vi har samma plaskinferno flera ggr per dag hemma med. Leo plaskar ut sin vattenskål mist 2 ggr om dagen. Inte så kul eftersom han bor inne i ett rum med parkettgolv, och tidningarna under vattenskålen blir genomsura och ligger och soakar på golvet som tillslut blir vattenskadat… grrrr… Men snart får han flytta ut i resterande del av huset och där står vattenskålen inne på toan, i tryggt "förvar".
#6 jag har en vattenskål på ställning, en sån man har till hundar. då får de stå upp o dricka, vilket de inte har nåra problem med. En sån har jag inte sett nån iller gräva i.

haha, det är ju underbart med illrar. ;-)
Själv bjussar jag dem gärna på att busa i vattnet. Tycker de om det ska de få göra det. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7> Låter smart. Men lite onösigt att införskaffa då Leo bara bor tillfälligt i parketrummet. Så småningom ska han ju flytta in i resten av huset, där får han plaksa bästa han vill i badrummet i den stora plaskskålen.
Men hur hög är denna ställnign? Har du foto? Blir den inte för hög? De jag sett är ju för rätt stora hundar. Kan inte illrarna välta denna ställning då? Känns osm om de skulle hänga och kränga i den tills hela ställnignen ramlade…hahaha.