Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 194 ggr
Faxlin
0

Lite dött här

Måste säga att det var oerhört lungt här inne i dag. Vart är alla?

Jag satt vaken i natt och fixade lite nya artiklar jag hoppas ni läser dom och kom gärna med tips och ideér om hur de kan göras bättre. Eller vill ni kanske hjälpa till och skriva en artikel?

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

reddie
0

sitter precis och kollar artiklarna. Intressant

Faxlin
0

Tackar, ser de bra ut. Svårt att veta så här i början om man får med informationen på ett lätt förståligt sätt. Så all kritik emottages tacksamt.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

reddie
0

ser jättebra ut. Bra jobbat!!

Faxlin
0

SkrattandeTackar.

Audiatur et altera pars

*L*
0

nu är jag här för att skriva

Faxlin
0

Vad roligt att se dig.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

elinn
0

Åsa du kanske vill ha en berättelse om en illerägares vardag skriven ur ägarens perspektiv. Jag skriver gärna en om hur vi har det här hemma med tre små "monster" Räcka ut tungan

Vad tycker du, kan det vara något att ha med som artikel???

Niklas
0

#7: Javisst, för den som inte har iller, men funderar på att skaffa, är det perfekt.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Faxlin
0

#8 Tack Niklas för att du svarar åt migSkrattande 
Självklart håller jag med honom. Vill hemskt gärna att du skriver en berättelse Elin om det. Ser fram emot den, även fast jag har iller. Alltid roligt att läsa om andras vardag. Så jag tror detta kan bli ett jättebra inslag för både nya och gamla ägare.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

elinn
0

Sätter igång genast!!! Är ledig enda tills på måndag så jag borde hinna bli klar med den till nästa vecka. Mailar över den i början/mitten av nästa vecka Skrattande

*L*
0

Vad jag längtar nu!

Faxlin
0

Underbart Elin, ser fram emot den.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu får ni alla ursäkta mig. Ska gå och försöka sova i alla fall. fyra timmars sömn denna vecka börjar ta ut sin rätt. Kankse kan jag somna nu. Hoppas, annars syns vi snart igen. Men om jag nu lyckas somna så hoppas jag på att bli glatt överaskad i morgon med en massa att läsa och bilder att titta på.

God natt alla iller älskare!

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Japp, nu har jag lyckats få ut två nya artiklar här på iller iFokus under natten. jag hoppas att det är något som ni finner intressant.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

elinn
0

Åsa min artikel är klar nu men vad har du för mail???

Faxlin
0

faxlin@glocalnet.net

Det är min mail. Så skicka den dit. Vad roligt att artikeln är klar. Ser fram emot att läsa den.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

Vart är alla nu då?

Faxlin
0

Jag är här. Men springer och jagar barn mellan inläggen.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Försvinner ett tag. Ska upp och fixa vattendunkar till stallet, sedan åka och städa hos kusarna och pussa lite på dem. Men jag kommer snart tillbaka.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Just nu kl 00,43 är det oxå rätt lungt här inne. Mest jag och åsa som inte kan sova. Hehe.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Och jag är här =)

Faxlin
0

hehe, ja men då är vi tre stycken iller fantaster med sömnbesvär i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nä nu blir det tack och godnatt för min del. Måste ju orka gå upp i tid i morgon. Hoppas på fint väder. =) om inte så tar jag en lång sovmorgon. Kyss

Faxlin
0

Ja, jag hör precis att minstingen vaknat, så här blir det till att natta barn igen. hihi

Syns i morgon allihopa;-) Dock sent för min del då jag ska shoppa födelsedags presenter tills på söndag. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag tror att det är rätt dött här inne nu. =) Får väl se om det kommer in någon och skriver lite med mig. =)

Christina
0

Jag har skrivit inlägg på ett par, tre trädgårdsforum och länkar till artikeln om farliga växter. Vore kul att se om någon har något att lägga till. Har själv inga husdjur alls just nu men får mitt första barnbarn till hösten och är därför intresserad av vad man måste ge akt på.

Madde
0

Åh vad kul. Välkommen in hit christina. Mmm får se om några tittar in till dig. =)

Faxlin
0

Jätteskojigt att du länkar till artikeln Christina. Kan ju hända att någon känner till någon mer giftig växt, sådant mottages tacksamt så kan man utöka artikeln med dem alltefterson ens kunskaper ökar.
Hänger inne på trädgård ofta och måste säga att jag tycker du fått bra fart på din sajt. Så ny och ändå händer det så mycket där inne. Tycker du ska vara stolt.
Mvh Åsasable1

Audiatur et altera pars

Christina
0

#28 Tack Åsa -

ett svar som jag fick var "här finns allt" - dvs på Giftinformation

ett annat att trädgården är så full av giftiga växter att då måste i princip allt bort……….

Faxlin
0

Tackar för länken den ska jag kolla upp.

Men svaret att då måste i princip allt bort var lite lågt väl. Det är ju otroligt viktigt att veta hur och om en växt är giftig.

Audiatur et altera pars