Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 761 ggr
Feliiciia
0

Är det normalt?

Vi har haft våran lilla tös nu i några veckor. När hon är ute och går i koppel med oss och hunden så beter hon sig som våran hund. Hon måste gå samma väg som honom, luktar på samma ställen som honom och extra ställen. Har hon tagit efter hundens beteende eller är illrar som hundar och nosar på allt?

JossanH
0

Ja, illrar kan verkligen bli som hundar när de går i koppel ☺️

Sajtvärd på Iller.ifokus

Feliiciia
0

#1 Bra trodde att hon tagit efter hunden😄 Det ser så komiskt ut.

VeronicaKahlbäck
0

Jag vill påstå att illrar kan nosa värre än hundar 🤪

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Feliiciia
0

#3 Hunden är väldig seg av sig men Charly hon är Ju segare än segast så det kan jag hålla med om😄

Rebellkatten
0

Att gå promenad med iller är att stå vid olika buskar och se suspekt ut medan illern nosar vääääldigt noggrant. Är förvånad över att ingen ringt polisen på mig än.. *lol*
Ingår ju iofs lite skuttande mellan buskarna, så ibland får man springa lite också.

JossanH
0

Jag som haft promenadillrar har istället gått nöjd förbi hundägare med skällande hundar med min iller som promenerat som om den aldrig gjort annat 😁 Ett tag gick jag med 3 illrar varje kväll. De blev faktiskt väldigt samspelta och duktiga på att gå på promenad 😊

Sajtvärd på Iller.ifokus

Feliiciia
0

#5 Kan verkligen hålla med om det. #6 Charly är lite till och från gällande tempot men för det mesta så står man still på samma ställe i 10 min så är lite avis på dina promenadillrar☺️