Knapp.nu
Sofiemanne här på forumet hade knappar eller "pins" med sina illrar på under yran och jag tyckte dom var så häftiga så jag var ju bara tvungen att beställa egna 
Jätteroligt är det att man kan designa egna knappar med text till. Det blir lite mer personligt då och så får man något som ingen annan har.
Visst är dom fina?
Surfa in på http://www.knapp.nu/index.aspx och beställ egna knappar vet ja´´!!!!!!

Ohh, vad mysiga de var. Sådana vill jag också ha ju.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=knappnytt&nocache=775 knappen äger! synd att dom har tagit bort ddet programet om darin för det var skit bra!

#1 hihi… det är bara att bbeställa egna =)

Japp, fast man ska få till dem bra också.
Vore suveränt att ha som reklam grejer också ju. Tänk dig en sådan med reklam för www.iller.ifokus.se
Tål att tänka på det. hihi
Audiatur et altera pars
elin_n Vilka otroligt fina knappar du har gjort!!
Såna kommer ja óxå göra den dagen när ja väl får min lilla päls..
Har hört talas om knapp.nu innan men jaghar aldirg tänkt så långt att man skulle kunna göra såå läckra illerknappar!! Vilken bra ide alltså! 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Va fina Elin! 
Jag beställde just några på min illrar också! :)

Hmm, jag har gjort ett försök att få dem att sponsra med lite reklam knappar till sajten. Vi får väl se hur det går. Fats jag ska beställa egna på mina älsklingar också. Helt klart.
Audiatur et altera pars
Elin: Tjusigt! =) vad kostade det ungefär? *nyfiken*
Jag ska oxå beställa knappar. Men det får nog vänta några månader tills jag ev har fått hem en liten valp.
Så att den oxå får vara med när jag beställer.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#8 En knapp 20 kronar, två för 35, tre för 45 och sen +5kr för varje extra.. Tror jag
Men det var billigt iallafall 

Första knappen kostar 20, andra, 15, tredje 10 och fjärde och upått 5kr/st
#10 och 11: Tackar för upplysningen, är ju en väldigt kul idé! Antar att priserna gäller för ett och samma motiv på alla knapparna..?
#12 Du får ha olika motiv! :)

Japp du får ha precis vilka motiv du vill och dessutom så ingår frakten i priserna jag nämnde tidigare 

Ohh, så fina knappar ni har.
Kan ni hålla tummarna att vi kan få några sponsrade som reklam åt sajten.
Audiatur et altera pars

Jag har beställt 5 knappar. Det kommer att kosta mig 65 kr. Jag fick betala 10 kr extra för att jag vill ha på faktura. Vill inte betala direkt över nätet när det är ett nytt ställe.
Jag beställde på alla illrarna och sedan beställde jag en knapp där det står "våga vägra wow" . För er som inte vet vad wow är så är det ett online dataspel som heter World of Warcraft. Min familj har drabbats av wow-bacillen och är nu datanördar hela bunten. Sonen på 12 år började först. Sedan köpte maken spelet och sedan började min 6 åriga dotter att spela hos sin kompis. Nu har vi sagt ifrån att hon får inte spela. Spelet är ju från 12 år. Jag vägrar lyssna på deras wow-prat. Jag har vrålat rätt ut när de börjar diskussionerna vid köksbordet. Nu har jag snart en liten knapp som stödjer mig… hehe
Vilka tuffa knappar alla har köpt. 
Får bli till att beställa sådana en dag. Och vad bra att man kan få betala på faktura också. 

Man kan tydligen betala per sms också. hihi
Audiatur et altera pars
Jag har nu beställt 3 knappar på våra illrar. 45 kr är ju inte mycket. Och man betalar ingen frakt. Det tycker jag var toppen.
Kommer sätta ut en bild när jag har fått dem. 

Det ser vi fram emot. Riktigt roligt det här. Vilken fluga som startas. I sommar kommer alla springa omkring med egna knappar.
Audiatur et altera pars
Tycker faktiskt att dom kan sponsra sajten nu SÅ mycke bra och gratis reklam som dom fått!! 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
mmm det får dem verkligen. Den här PR.n får man inte hur som helst i vanliga fall.
Här är en länk där man kan se våra knappar som vi har beställt. 

Jag skrev faktiskt till dem att väldigt många härifrån stod i begrepp att beställa. Så jag hoppas de vill ställa upp.
Audiatur et altera pars

Vad snygga knapparna blev Madde.
Audiatur et altera pars
Tackar. 1 av korten har jag tagit. Det som är med i tävlingen och dem andra har chrille tagit. =) Så det känns jättekul. Nu väntar man bara på att få hem dem. =)))
Jag beställde 12 stycken och får totalt betala 100kr inte så farligt tycker jag :)
Beställde bland annat på illrarna och min hund och en som det stod "Ferrets Rules" =P

Nej 100:- är ju ingenting för så många knappar.
Audiatur et altera pars

Hehe…tack för tipset om detta! 
Jag har lite sjuk humor, så jag vet exakt vad jag ska designa för knappar! Ni som såg mej på Yran kunde knappast undgå att se att jag inte har nån högerarm….och det finns ju tyvärr många människor som tycker det är helt ok att stirra på en om man ser lite annorlunda ut! Därför har jag beställt en del t-shirts med eget tryck. "Nästan komplett!" "AMPUTERAD!" (med röda, blodrinniga bokstäver såklart), "Enarmad!! Bandit??" står det på dom. Så nu måste jag hitta på lite mer saker så jag kan ha knappar oxå…hehehe….Lina skäms för mej ibland..undrar varför?? 

hahah va coolt….tryck som säkert kommer att få folk att tappa hakan
säger bara kör hårt…=)

Ja, just ja! Du saknar ju en arm. Tänk jag tänkte aldrig på det på yran. Sorry, ja sådan är jag. Hur kunde jag missa det då?
Audiatur et altera pars

Men Åsa…du var väl nååååågot trött och stressad under Yran…..? Eller?? Lätt att missa små detaljer då… 

*Asg* Ja, det är klart, lite stressad och trött var jag nog. haha
Så vem orkade räkna folks armar, jag gick bara omkring och önskade att jag hade fler än två. hihi
Audiatur et altera pars

Har fått kontakt med Knapp.nu.
Så håll tummarna, kanske kan vi få lite sponsring därifrån. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag väntar fortfarande på mina knappar. Nu är det hela 2 dagar sen jag beställde dem. Hoppas dem hinner komma innan helgen.

Det gör de säkert. Fast förresten vilken storlek beställde du?
Audiatur et altera pars
Den största storleken 45mm. Hur mycket kan det synas på en liten knapp. 

Den storleken stod det ju att det var slut på så att det skulle bli förlängd leverans tid. Såg ine du det på deras sida??
Audiatur et altera pars
Nej det gjorde jag inte. Måste ha missat det. Tur att du kollar upp lite fakta så man slipper sitta här och vänta.
Hur lång tid stod det att det skulle ta???

Kommer inte ihåg, det stod att de var tillfälligt slut. Så att det kunde ta någon dag extra. Men nu när jag tittar är den informationen borta. Så nu har de säkert fått in dem igen.
Audiatur et altera pars

Jag beställde för några dagar sedan och fick mina knappar igår. Det stod även för mig att 45 mm knapparna var slut men jag fick dem ändå snabbt.
Jag gillade fakturan jag fick med..*ASG*
" Vi uppskattar ditt förtroende. Och dina pengar. Så att vi kan köpa mat."
Knapparna var superfina!
Jag har ju redan betalat och allt. Och ändå inga knappar. Hmm. Får väl hoppas att dem kommer idag. Annars får jag väl ringa och höra mig för. 
Haha stod det så på fakturan!!
Å madde har de kommit några knappar??
Nej inga knappar än. Får vänta och se vad posten har åt mig idag. =) Kan ju alltid hoppas att dem kommer idag.
Nu kom posten och jag kan direkt kostatera att det inte är några knappar idag heller.
Men, men livet är en enda väntan.

Ja TottsiGirl
Det stod verkligen så på fakturan. Det är sällan jag får garva högt åt räkningarna.
Sedan står det också att gamla kunder som använder samma mailadress går före i kön..härligt.
Vad synd att jag betalade med internet banken. Då får jag säkert inget där det står så roliga saker.
Fast man kan ju alltid hoppas att jag får en bekräftelse på att jag har betalat och att det där står det nettan skrev.

Perfekt!
50 knappar är nu beställda till ridsports V.I.P medlemmar dvs de 50 aktivaste medlemmarna, fler kommer förmodligen beställas och delas ut.
Tack för tipset!
Vänligen/Linda
Oj va många knappar som ni har beställt. Men ska man beställa ska man gärna gå ihop några stycken. Själv kunde jag inte vänta blev ju lite lockad av den här tråden.

Jag vill också ha knappar ju! Men jag har inga riktigt skarpa bilder på mina lurvar. Min kamera är helt totalt värdelös!!!!!!1
#51. Jag har några fina bilder på Lurvas och grizzly. Men som sagt. Jag måste ju skicka dem till dig oxå så du kan få dem lixom. Hade du MSN? Det är ju så lätt att skicka över bilder där. 

haha, ja du rikki får du kort av madde så har du bra kort på pälsarna så du kan fixa knappar i alla fall. Hon är duktig att fota.
Audiatur et altera pars
Jippi. Äntligen har jag fått mina efterlängtade knappar. Lika fina är dem som dem var på bild.
Jag fick bara knapparna. Inget annat där det stod något om att " Vi uppskattar ditt förtroende. Och dina pengar. Så att vi kan köpa mat."
Men men får se hur det går till nästa gång när jag beställer om jag ser till att få en räkning så jag kan få se det med mina ögon. 

haha, tänker du ta det på räkning för att få se fakturan? Du är ju skojig du! ;-)
Audiatur et altera pars
Linda: Vilka är de då?

haha, ja Linda vilka är det då? fniss
Audiatur et altera pars
Idag har jag jobbat kväll till 22,00 på dagis. Så då tog jag på mig mina nya knappar och gick dit. Gissa om dem blev nyfikna på vad en iller är. Det blev även föräldrarna oxå när dem såg dem.
Undrade om dem luktade så där illa som det hade berättats om på tv. Hmm vad ska man säga. 

Är det några fler som har beställt knappar??? 
Jag ska beställa knappar så fort Ted sitter still tillräckligt länge för att fastna på ett kort 

Vad roligt att det är så många som blivit inspirerade till att göra egna knappar 
Känns nästan som ja hjälp knapp.nu att fördubbla antalet kunder genom denna tråd 

Jag va ju oxå tvungen att beställa på mina små =0) så vi får väl se när dem kommer roligt var det iaf skulle kunna gjort hur många som helst men denna gång blev det bara på illrarna 1 var =0)

Räknar med att du visar upp resultatet när du fått hem dem Malena. ;-)
Audiatur et altera pars
Nu har jag oxå fallit för grupptrycket och förevigat yrvädret Ted på några knappar
Här kan ni kika på dom om ni vill
http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=inspiration&page=1&fr=emaillink&email=maria@voe.se
Vad kul att du har fallit för och göra lite knappar själv. 
Nu såg jag länken. Den måste ha kommit dit efter att jag skrivit.
Det kommer bli jättefina knappar på ted.

Kanon fina knappar du gjort!! =0) sitter och väntar på att mina ska komma någon gång ;0)

Vilka fina knappar TottsiGirl =)
Marlena jag vill se dina knappar oxå *hihi*
Ja det skulle vara kul och se dem. 

Vad fin Ted-knapparna vart.
Så skojigt att få se alla era knappar. hihi
Audiatur et altera pars

Nu har jag också beställt knappar. Det är ju nästan ett måste!!
har du någon länk till där du beställde knapparna. =) Vore så kul och se dem.

Nä, jag såg inte förrän nu att man kunde göra det. Suck! Man är ju så teknisk :-)

Jo, det kanske går! Jag provar!
http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=inspiration&page=1&email=gitzy74@hotmail.com

JAAA! Vilket geni man är!

Oh, vad fina de vart Gitzy.
Vi kommer ha knapp hysteri på nästa utställning. hihi
Audiatur et altera pars

Hur kul som helst faktiskt!
Frågan är ju vem som kommer ha flest knappar??? 
Jättefina knappar du har gjort Gitzy.

Linda inne på ridsport tippar jag är den som har flest. hihi
Audiatur et altera pars
Tjusigt Maria, vill också ha sådana knappar - fast med Julius på då!
fast det klart… vad tusan fokusmuppar, vi kanske skulle bli knappbytare med varandra?! Jaaaa, visst vore det en kul idé - ungefär som när man byte skolkort med varandra i skolan när man var yngre… (hohoho redan arbetsskadad efter drygt två veckor på skolan).
Ja det var veckans bästa idé tror jag, är ni med eller är ni med?! 
Ja det skulle man ju kunna göra. =) Samla på alla andras illrar.
Jag skulle varit med om jag hade en iller xD :P
Du kanske kan fråga om du får göra en knapp på en iller du verkligen gillar. Det skulle jag som illerägare bara tycka att det var kul.

exakt *L* du behöver ju inte ha en egen iller, fråga efter ett kort på din favorit iller vet jag.
Audiatur et altera pars
Jag vet inte om jag vågar :P
Klart du vågar fråga *L*. Lovar att ingen av oss här inne bits. Jag personligen skulle bli jätteglad om någon frågade mig. 

Självklart vågar du fråga *L* De som är här inne är ju jätte snälla. Har du märkt att någon har varit elak och dum mot någon annan här inne? Det har inte jag i alla fall. Jag säger som Madde, tror att de flesta skulle bli jätteglada och framförallt smickrade över att du valt deras iller.
Audiatur et altera pars
# 80. Tessa hihi vilken bra ide.. Du får göra några knappar på Julius så kan vi byta idolbilder men varandra sen
Å *L* tycker att du bara ska fråga på! Jag hade oxå blitt glad och lite stolt om nån ville skutta runt men Ted på sin knapp :D

Där ser du då *L* Bara att fråga den du vill.
Jag ska faktiskt ta mig i kragen och beställa på mina pälsar jag med. hihi
Ska dock fixa några bra bilder på hästarna och ta knappar på dem samtidigt.
Audiatur et altera pars

Alla har gjort såååå fina knappar 
Roligt, roligt =)
Idag fick jag mina knappar på posten och jag måste bara säga att ja blev SUPER nöjd!! Dom blev ännu finare i verkligenheten än på hemsidan!! Så ja kommer garanterat att skaffa fler knappar eftersom 
*L* Klart du ska fråga. Säger som några andra redan sagt, skulle bara bli glad om någon bad att få använda någon av mina till knapp. Samma gäller för Mangafreak.
TottsiGirl: Då väntar vi väl nyfiket på att få se bild på dom härinne! Iaf. jag.
Tycker era knappar är så fina. Kommer nog att skaffa några själv.
/Ammi
Här kan man se dom frånderas hemsida men ja får väl försöka att få fram några riktiga kort kanske omdom kan tänkas bli bra..
http://www.knapp.nu/index.aspx?ctrl=inspiration&page=1&fr=emaillink&email=maria@voe.se
Va fina knapparna på Teddan blev!
#94 Ja knapparna är ju jättefina. 

Jag fick mina knappar igår och jag måste också säga att jag blev väldigt nöjd. Jättefina!!
Gitzy: När får vi se dom? Gjorde du någon extra? Isf. skulle jag gärna vilja köpa en på Gizmogubben. 

Där e en länk längre upp med dom. Jag ska beställa tre till till mig och jag kan då ta en extra till dig!
Gitzy: Det skulle vara jättegulligt av dig.
Beställ två åt mig. Tänker ge en till Anna, tror hon skulle glad att få en.

hehe, jag har redan beställt en till Anna. Om det är ok för dig vill jag gärna skicka den till henne.
Men visst beställer jag en extra till dig!!
Det är klart att du ska skicka knappen till Anna! "Hennes" Gizmopojke är ju hos dig! Du får hälsa Anna från mig.
Då tar jag en knapp på Gizzegubben!
Få se om jag, är på/ska till fastlandet, när du fått hem dom.

Inga problem! vi löser det på något sätt annars så stoppar jag den i ett brev och skickar den.
Vad kul att alla börjar få sina knappar. =)

Jag kan informera er alla att knapp.nu ansåg att vi var för liten här inne på iller sajten för att vara intressant i sponsrings ärende.
Lite trist men så är det i alla fall;-)
Audiatur et altera pars
Ja det är ju väldigt trist. Undrar om det finns en konkurent som gör knappar.

Nä skämt och sido. Tråkigt att de inte vill sponsra.
Mattias från knapp.nu här. Ville bara upplysa om att emedan iller-ifokus är för liten för att det ska vara lönt att sponsra enbart iFokus med knappar (det krävs runt 100000 unika besöka per månad för att det ska vara lönt sponsra), så är ju hela iFokus väldigt intressant. Vi ligger i diskussioner med iFokus och hoppas att det ska leda till något som de individuella sajterna kan ha nytta av.
Ok det vore ju bra om det kunde gynna alla i så fall.

#113: haha, de kanske måste överlägga lite, sedan har de mycket att stå i grabbarna så det kan ju bero på det.
Hoppas du får svar snart i alla fall.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Åh vad jag vill beställa fler knappar. Dem blir ju så superfina. =))

Är det någon eller något som hindrar dig Madde 

Nja… jo jag måste få lön först. =))) Har 300kr kvar dem här dagarna fram till den 25. =)

Faktura .. .madde..då får du se den roliga texten ju!
Nu har jag beställt 3 knappar på Kola. Hon måste ju också få ha knappar på utställningen =)
#119. Ja det är ju klart att hon har lika stor rätt. =) Har du någon länk där vi kan se knapparna??

Ohh, vad skojigt att Kola ska få sina egna knappar. När får vi se dem?
Audiatur et altera pars
Jag hittar ingen länk =( Jag får ta kort på dom när dom anländer i brevlådan =)

Okej, då får vi vänta ett tag till då. hihi
Audiatur et altera pars
#122: Hur har det gått. Har ni fått hem några knappar på KOLA???? Vore superkul och se dem.
Ja dom kom för en vecka sen men jag har inte lyckats få någon bra bild på dom. Ska försöka imorgon så ni får se dom =)

Ohh, vad kul. Jag vill också se knapparna. ;-) Kan dock tänka mig att de inte är de lättaste att fota, på grund av att det reflekterar i dem.
Audiatur et altera pars
Det är alltid svårt att ta när det reflekterar sig. Med blixten och så. Men ta när det är ljust ute så kanske ni slipper använda blixten. =)