Kaviar ?
Har nu upptäckt att Dior verkligen älskar kaviar (typ kalles), men är det eg okej att ge iller lite kaviar då och då? hur hanterar deras magar det?
Kaviar är rättså salt, så jag själv hade nog inte gett det till mina illrar, även om dom tycker att det smakar gott. Möjligen en liten smak klick på en halv cm då och då, och då isåfall kalles randiga med ägg då den är lite mildare i smaken än vanlig kaviar. Och rommen kommer oftast från torsken, så i sig är den ju bra. Men som kaviar är den nog lite för salt för en iller för att dom ska få av den varje dag.

Kunde inte sagt det bättre själv ferretgirl. Precis så hade jag resonerat. Det är väl dåligt för njurarna med för salt mat för djur… Men en slick nån gång ibland är nog helt ok…
okej :) det är ju inte som att jag ger honom en hel tub själv :)

haha, nä, det skulle bli rätt salt för en människa det med! Bättre sagt tydligt än otydligt! :-)
Har du sett den där nya kaviaren de gör reklam om på TV, med baban… låter läbbit!
nä? vad är baban?

#4 det där med den nya kaviaren, låter verkligen som dom ljuger "Den är god, vi lovar" *usch*

banan… hahaha…
Jo, håller med, det låter precis som om de inte riktigt är övertygade själva. Det låter äckligt, men man vet ju aldrig, kan ju bli överraskad. Slår vad om att en iller skulle råälska det.

haha…skulle nog hellre tagit den med babansmak ;o)
Undrar hur man kommer på den strålande idén att blanda banan med kaviar?!?
Fast…det finns ju restauranger med choklad i allt o vitlöks o surströmmingsglass så.
Då låter kanske banankaviar mindre skumt ;o)