Nu sover Aquavit...
För er som känner mig och våra illrar vill ja berätta att nu sover vår goa lilla mamma Aquavit, Hon blev 7,5år och det gick fort. Så idag så åkte vi till veterinären och lät henne få sova. Till min goa aqua, älskar dig… Och till alla er andra, krama era små från mig, för om ja träffar dom kommer ja att göra de i verkligheten 

Hon busar nog med min Nala nu.
Lider med er. Och självklart ska jag krama om mina egna lite extra. Fast du får gärna krama dem med. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Känner mig tom på ord. Det gör så ont, när man tvingas ta farväl av sin vän. Sköt om er, krama varandra och de andra illrarna. Kramar till er alla.
Kramar mina illrar, tills du får möjlighet att göra det själv.
Aquavit var hon farmor åt trollvalpens Rigel?

E de Pompom (Poblano) som är pappa? Isåfall är det så, och pompom bor här än och är jätte go o gla =o)
Ja det är det. vi har inte träffat någon från hans släkt för han kom till oss som en omplacering.
både vi och Rigel (Örjan) beklagar sorgen efter farmor.

Tack så mycket det värmer och det är alltid tungt att förlora en familjemedlem men vi fick ha henne ganska länge så vi är glada ändå. Samt att det finns fina avkommor från henne ute =o))))
Nä vad hemskt.
Det är ju alltid jobbigt att behöva ta farväl av sina djur. Som åsa sa så finns hon nog med nala, baghera och dem andra illrarna.Dem har det bra nu.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.