Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 427 ggr
Velsan
0

Påminnelse om träff :)

Verkar som om 6/10 var mer poppis än 7/10. 13.00

Så alla som vill komma är välkomna!

Åker man tunnelbana är det blå linjen mot Hjulsta, station: Huvudsta. Tänkte att vi antingen kunde vara i den lilla parken vid cetrum, eller ute på våran gård, där har vi en hel del gräs. Är det dåligt väder kan vi vara inne hos oss :)

Jag är rätt kass på vägbeskrivningar, men kan göra ett tappert försök om det är nån som inte hittar. Skicka ett PM isf om ni vill veta adress och så.

MVH// Vanja och pälsbarnen!

(bild från när emoflickan, smurfb och strumpan var på besök ;) )

Strumpan
0

I´ll be there. Om det en ngn som vill, så kan vi mötas utanför t-banan och gå tillsammans! Let me know!

Mvh Jenny

Smeagol
0

hmm..vart är träffen??

emoflickan
0

i stockholm

Velsan
0

AMHS illertorg kommer upp hit den här helgen, så de kan ta med sig förbeställda rejer. Ni gör en beställning som vanligt och säger att det ska hämtas här :D

Norrskenets
0

skulle vilja komma, men har så väldigt svårt att hitta i stockholmGenerad

Strumpan
0

#5 men det kan vi ordna. Jag kan hjälpa dig om du vill. Hur tar du dig isånnafall hit, tåg, buss, bil???

Mvh Jenny

Norrskenets
0

beror på, om jag får med mig Therese eller Erika..annars vågar jag mig aldrig in i stockholm hehe blir vell isåfall tåg, eller kanske bil.. ska höra med dom om dom är på=)

Strumpan
0

#7 men jag bits inte Flört

Mvh Jenny

Norrskenets
0

#8 hehe nä det tror jag inte, men man är inte så duktig att hitta i Stockholm, krångligt med alla t-banor, blir alldeles snurrig i huvet hehe

Theres
0

skitlätt att hitta i sthlm om man tar tåg och tunnelbana ju :D

golf.ifokus.se

Strumpan
0

Nä, men jag kan komma och hämta dig vid stationen.

Mvh Jenny

Norrskenets
0

#10 vissa tycker det är lätt och vissa tycker helt tvärt om.

#11väntar bara på svar från Therese och Erika. Va snällt=), men hur många får plats i din bil? jag kommer isåfall med en Atlas 30 bur med töserna och mig=) sen får jag se om nån följer med=)

Theres
0

för två veckor sen var jag livrädd för att ta mig från centralstationen till täby… men jag testade… t-banan var typ det lättaste på hela resan xD

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

hehe jasså, själv har jag bara följt med kusinen när vi vait i stockholm men man skulle aldrig hitta själv hehe

Strumpan
0

Jag har bott i Sthlm hela mitt liv, men jag skulle inte ha en sportslig chans att hitta med bil Generad. Så jag tänkte att vi kunde åka t-bana…

Mvh Jenny

emoflickan
0

#12, var inte du på gävleträffen med dina där magsjukan misstänks? du är givetvis välkommen men jag tycker du borde lämna illrarna hemma.

DG
0

Vi får se om vi kommer, allt beror på hur jag mår nästa helg. Hoppningsvis bättre, skulle va skönt orka va social igen :)

ThereseBergqvist
0

Emma, jag har mailat dig..

Men till er andra så kan ja säga att jag inte kommer att åka till träffen eftersom Niimisen varit sjuk!

Norrskenets
0

#15 hehe det gör inget, har fått svar från Therese så hon kan inte komma, men väntar på svar från Erika. Men tror inte jag har lust att åka så långt alldeles själv=(

#16 mjo ja tänkte på det, dom har inte visat nått men man vet ju aldrig…får se hur jag gör..som det verkar nu så kan jag nog inte komma.

#18 har mailat tillbax till dig

Velsan
0

Även om ni har illrar med misstänk magsjuka eller skabb tex, oxh inte kan ta med dem, så skulle de va kul ändå om ni kom :D är ju massa folk man vill träffa ;)

Hoppas på fint väder, är bättre ur smittosynpunkt också att vara utomhus :)

Denna kommentar har tagits bort.
Trissan
0

åh, Jag har ingen iller, men i stockholm bor jag! :D Har bott här i hela mitt liv och hittar väldigt bra! :P
Vet inte om jag vågar komma .. :P om jag hade en iller skulle jag komma. Men jag har mejlat en annons om en illervalp.
Om jag hinner få hem en valpis och putta upp relationen lite kanske jag kommer :)

NoraDede
0

ja som jag svarade till dig emma så kanske det inte är så bra att åka med våra illrar fasten som inte är sjuka=(

skrollan
0

#23 det är nog inte detr smataste =(

Norrskenets
0

#23 jo jag vet, men vi kanske kan åka utan då? kan man passa på att handla från amhs åt våra pälsklingar istället=)

Velsan
0

AMHS kommer inte ha med sig butiken, utan har bara med sig det som är förbeställt :)

skrollan
0

men dom kommer upp till solna samma helg ju :) eller är det jag som missuppfattat att det är till er dom kommer? *förvirrad*

Velsan
0

de ska till stockholm i andar ärenden, och hon tar med sig mina grejer jag beställt. Och kan även ta med annat, men hon kommer inte just pga träffen :)

skrollan
0

nehe, ok. Då vet jag =)

Norrskenets
0

#26 okej, tänkte att man kunde ha beställt, men det blir ingen träff för mig…kanske nästa gång=) hoppas ni andra får det trevligt iafSkrattande

JossanH
0

Jag kommer! men helt pälsfri! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

TrooP
0

Jag å minna tanter *både mänsklig å pälsig* funderar på att dyka upp =)

Velsan
0

vad kul med lite nytt folk :)

Velsan
0

*putt* På lördag e det dags :)

JossanH
0

nu har jag beställt tågbiljetter så nu är det klart att jag kommer! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

Åhh jag skulle också vilja komma. Men ekonomin tillåter inte det :( Plus att jag måste packa och dona

skrollan
0

#36 ska du flytta sofie? hade inte ni också lite småplaner på atrt ha en träffa hemma hos er i nyköping ?:)

emoflickan
0

#35 *host* var det DU eller JAG som beställde dom tågbiljetterna ? ;) Du som knappt vet vad kortnummer är på Visakortet *skrattar* det är inte lätt o vara blond *retas* :P

sofie
0

#37 ne jag ska inte flytta. Manfred ska flytta. Och självklart kommer det bli träff här, får se hur länge jag bor kvar i denna lägenhet och sen hur stor lägenhet jag och illrarna flyttar till sen.

Theres
0

Jag åker ju hem idag så tror inte jag har råd att åka tillbaka på lördag igen :(

golf.ifokus.se

FINE
0

Å vad roligt! En träff i sthlm! YEAH!

Vi kommer defenitivt.

Men kommer att behöva en vägbeskrivning från t-banan!

JossanH
0

#38 visste väl att det skulle bli nån fin kommentar här ja… :)
Ja, det var du HANNA, som beställde biljetterna åt mig för jag är en riktig blondin som haaatar att ta tag i såna där saker… På tal om att ta tag i saker.. har ju glömt adressändra.. ouuups

Ska bli riktigt kul på träffen!"!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Velsan
0

*putt*

Velsan
0

de ser inte ut att bli regn iaf :) bara vanligt höstväder, mys, mys :D

zickan
0

hum.. är jag ledig dyker jag upp med min lilla tjej

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

skrollan
0

#39 åhh vad kul! denm träffen skulle jag vilja komma på såna fall :D

Velsan
0

Verkar som det kommer några stycken iaf :D och några man inte träffat förr :D  Det är extra kul!:D

Och perfekt illerväder!

TrooP
0

En fråga bara… är det bestämt exackt vart vi ska vara??? så vi som inte samlas med alla andra å irrar runt vet vart vi ska? ;)

Velsan
0

precis vid huvudstacentrum, finns en liten park där :D med två bort å så.

Är alla införstådda med hur man tar sig dit?

Om inte kan ni ringa mig på 0707452850 :)

Velsan
0

snart dags :P

KerstinL
0

Jag ska nog försöka leta mig dit.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

emoflickan
0

idag e det dags! lite mulet men inget regn så det ska nog blir bra! :) påminner bara alla en sista gång, har ni minsta misstankar om öronskabb, eller varit på en träff där misstänkt magsjuka funnits så lämna snälla era illrar hemma, men ni är ändå så hjärtligt välkomna!! det kommer ju finnas andra söta illrar att gosa med! :) ses om ett tag!

Velsan
0

snart så :P

Theres
0

Men jag vill komma :( Men jag är 45 mil bort :( Nästa gång får jag ta och boka en av mina resor upp dit i samband med en träff så jag inte åker hem där ifrån 4 dagar innan träffen :P

golf.ifokus.se