Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 223 ggr
sarae
0

Buffy the Bitch

å så va det igång igen. Oansvariga matte glömde köksdörren öppen i 4 sekunder. under dessa sekunder smyger Ludde in, och vidarein i iller huset. Innan jag hinner få ut honom hör jag ett vrål. Buffy var där. stoppar in handen å drar i första bästa iller (buffy är ute för och döda, och kan göra det) och försöker dra ut den från det lilla hålet. Får ut halva bebis sen e det stopp, för i hans nacke hänger buffy, å hon spjärnar emot med tassarna. ludde bara skriker och jag får verkligen inte loss honom. tillslut lyckas jag vrida losss honom. enbart för att buffy inte fick plats i hålet. Å han e hel chockad å har djupa jack i nacken.

Sen bevisar jag än en gång hur oansvarig jag e. Jag sätter mig på hallgolvet med de andra illrarna. utan en tanke på att buffy e ute å går. Pang säger det. å så sitter hon fast. Inte i ludde som sitter i min famn den här gången utan i min mage! Hon tog fel på hans rumpa med några milimeter, och satte sig istället i min mage brevid naveln. Å tur var väl det! Efter att ha sett vad hon gjorde mot min mage, och konstaterat att det antagligen går att sätta in en piercingstav där nu, e jag riktigt lycklig över att det var jag å inte Ludde….då hade han nog blivit en rumpa kortare…

Jäkla unge! jag blir så less på henne alltså!

HannaM
0

hon kan få ta elliot med sig på upfostringsanstalt!! han äter alla illrar här… belsen ska tuggas och stackars nova som är här på besök ska tuggas…

sarae
0

jag tycker eliott å buffy kan få flytta ihop i en stuga nånstans…

skrellet
0

ludde? vem är ludde? du menar väl slatten!

sarae
0
HannaM
0

japp elliot och buffy kan få bli sambos.. dom kan sitta tillsammans och titta på grannarna och fälla elaka kommentarer om dom.. och slåss litegrann också

skrellet
0

*sjunger* 

slatten, slatten, världens bästa slatten! slatten slatten! oj här kommer slatten!

HannaM
0
Faxlin
0

*sjunger* 

slatten, slatten, världens bästa slatten! slatten slatten! oj här kommer slatten!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

LALALA I*M NOT LISTENIIIIIING

HannaM
0

slatten, en lagom tjock man i sina bästa år

KerstinL
0

? Här kommer lilla Ludde, hååå hååå jaaaaa jaaa…?

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

sarae
0
Xannadu
0

Jag börjar nästan fassna för att Sarae´s lille ska heta Slatten Skrattande

sarae
0

okej, nu tycker jag att vi låter tråden återgå till ursprungliga ämnet: Buffy the Bitch, LUDDE och min nypiercade mage *hmpf*

skrellet
0

du kan fortsätta inbilla dig att han heter ludde, men i alla våra hjärtan så heter han slatten.