Buffy the Bitch
å så va det igång igen. Oansvariga matte glömde köksdörren öppen i 4 sekunder. under dessa sekunder smyger Ludde in, och vidarein i iller huset. Innan jag hinner få ut honom hör jag ett vrål. Buffy var där. stoppar in handen å drar i första bästa iller (buffy är ute för och döda, och kan göra det) och försöker dra ut den från det lilla hålet. Får ut halva bebis sen e det stopp, för i hans nacke hänger buffy, å hon spjärnar emot med tassarna. ludde bara skriker och jag får verkligen inte loss honom. tillslut lyckas jag vrida losss honom. enbart för att buffy inte fick plats i hålet. Å han e hel chockad å har djupa jack i nacken.
Sen bevisar jag än en gång hur oansvarig jag e. Jag sätter mig på hallgolvet med de andra illrarna. utan en tanke på att buffy e ute å går. Pang säger det. å så sitter hon fast. Inte i ludde som sitter i min famn den här gången utan i min mage! Hon tog fel på hans rumpa med några milimeter, och satte sig istället i min mage brevid naveln. Å tur var väl det! Efter att ha sett vad hon gjorde mot min mage, och konstaterat att det antagligen går att sätta in en piercingstav där nu, e jag riktigt lycklig över att det var jag å inte Ludde….då hade han nog blivit en rumpa kortare…
Jäkla unge! jag blir så less på henne alltså!

hon kan få ta elliot med sig på upfostringsanstalt!! han äter alla illrar här… belsen ska tuggas och stackars nova som är här på besök ska tuggas…
jag tycker eliott å buffy kan få flytta ihop i en stuga nånstans…

ludde? vem är ludde? du menar väl slatten!
#3 shit on u!!!! :P

japp elliot och buffy kan få bli sambos.. dom kan sitta tillsammans och titta på grannarna och fälla elaka kommentarer om dom.. och slåss litegrann också

*sjunger*
slatten, slatten, världens bästa slatten! slatten slatten! oj här kommer slatten!

lagom tjocka.. underbara slatten

*sjunger*
slatten, slatten, världens bästa slatten! slatten slatten! oj här kommer slatten!
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
LALALA I*M NOT LISTENIIIIIING

slatten, en lagom tjock man i sina bästa år
? Här kommer lilla Ludde, hååå hååå jaaaaa jaaa…? …
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#11 TACK KERRAN! love u!!
Jag börjar nästan fassna för att Sarae´s lille ska heta Slatten 
okej, nu tycker jag att vi låter tråden återgå till ursprungliga ämnet: Buffy the Bitch, LUDDE och min nypiercade mage *hmpf*

du kan fortsätta inbilla dig att han heter ludde, men i alla våra hjärtan så heter han slatten.