omplacering av 2 illerhonor
Hejsan.. jag har 2st mkt snälla illerhonor som jag inte kan ta hand om längre pga flytt och andra omständigheter.. den äldsta honan heter izzie och är ca 6år gammal och är van vid att vara inne o gå på låda men dom 3 sista åren har hon varit ute i en stor bur..hennes kompis heter lillen och är 3 år gammal. Hon har varit ute med izzie i dom 3 åren jag har haft henne.. så om man har planer på o ha dom inomhus så kanske man behöver träna lillen lite… som sagt båda två är jätte snälla inte alls bitiga, dock busiga! Verkar d intressant så hör av er..dom kostar ingenting bara dom får ett bra hem. Mvh christopher/ i löddeköpinge
Hej jag är intresserad av att ta hand om en iller :-) bara att höra av dig så kan vi lösa någon. Min mail är konstig men de är inget faligt med den. Mail: saggebaggen@hotmail.se Mvh leo
Hej jag är också intresserad, sjobosebbe_persson@hotmail.com
Hej, har tjejerna fått något hem? Du får gärna maila mig, vi har en hane och funderar på att leta efter en tjej som behöver ett hem. Min mail: carolinenygren@hotmail.com
Hej!
Finns tjejerna kvar är även jag möjligen intresserad, bara att skriva pm om föregående backar ur eller dylikt, dvs om dem ens finns kvar!
Mvh
Hejsan finns tjejerna kvar? Kan erbjuda dom båda ett tryggt och livslångt hem.
Tjejerna är kvar.. obs jag släpper bara iväg dom som ett par…
Var kommer Izzie ifrån, när är hon född?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#7 det är inte Izzy från dig ^^
Hon har fått ett superfint hem i Dalarna med en tjej jag har kontakt med :)
//Belinda aka Zandrama
Hej! gud vad söt kan man få se bilder på den andra honan finns några utav dom kvar är jätte intresserad

#9 du skojar med mig nu? du har ju precis sålt en av dina på blocket
#9 om du läser så släpps de endast iväg tillsammans..
Kärlek, ärlighet & respekt. 
/ Tamlina.
Ja båda illrarna e kvar kan lägga ut en bild på lillen också
Hej hej! Vi är intresserade min mail är linnea-j@hotmail.se
Dom är fortfarande kvar om någon är intresserad…
Hej jag är intresserad av båda
Hej jag undrar om illrar fortfarande är kvar har letat som en galning efter illrar. Är så intresserad.😀❤
Åh så söta! Önskar att vi kunde ta emot dem :/ Ni lämnar bara över dem till erfarna illerägare?
~I'm not crazy, my reality is just different from yours~
https://www.instagram.com/crazy_petartist/
Går det att komma och hälsa på de små sötingarana? Är intresserad av båda och erbjuder ett livslångt hem med stort utrymme för dem att springa på! Vet du om dem går bra med katt?
Hej! Finns de kvar? Och kan man isåfall få komma och hälsa på? :)
Oh och btw, du kan mejla mig om du vill, kanske lättare att prata på så vis. janezandramartina@gmail.com