Framsteg!
Ända sen bebis kom hit så har Buffy och stitch inte gjort annat än att försöka göra köttfärs av honom, vilket har resulterat i att jag har haft 2 läger, som illrarna skiftar emellan. Buff å stitch e så mordgalna att jag nästan varit övertygad om att de aldrig kommeratt funka ihop, men så ikväll testade jag det som jag lovat mig själv att aldrig göra….jag satte bebis å stitch i badkaret med lite vatten. å det hände ingenting! de simmade runt å ville upp. Sen torkade jag dem ihop….stitch struntade totalt i bebis. efter kanske 10 min flög han på honom lite lätt 2 ggr. men släppte direkt (innan har jag nästan fått slita isär dem). Nu har alla killarna varit i samma rum som bebis i över en halvtimme, och det har inte hänt ett dugg ;) Vågar inte lämna dme utan övervakning, men detta e klara framsteg och ger mig hopp om att detta komemr att funka. imorgon e det buffys tur ;)

En utsatt situation var allt som behövdes? :)
#1 yup otroligt nog! trodde inte stitch va så lättlurad ;)
vad hräligt, hoppas det komemr gå lika bra då :)
Tjoho! Härligt :) det är så det ska vara. Blir det tjaffs så häll på mer vatten i badkaret ;) Sätt en flytväst på den lilla bara!
Vill du låna en Fat boy som slaktar ALLT och ALLA så dom blir lite tuktade??? Han e söt när han sover i alla fall… 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#5 ja tack gärna! fast just nu e det nära att jag hivar ut alla 5! de driver mig från vettet!
Fat boy är inne i sin första trots!!! Kent och barnen är livrädda för honom, han bits inte.. han HUGGER!!!
Jag försöker gosa med honom hela tiden men rätt som det är så sitter det en iller fast i handen… Man kan ju lugnt säga att han vet var kallvattenskranen sitter.. hehe
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

mohahahah visst e det härligt ;) jag fasar för bebis första trots ålder….har ju redan rickie som e inne i en kronisk trotsålder sen den dag han föddes…suck

Kul sara, det funkad alltså även för dig… Precis samma situation som vi ju hade hemma. Funkar över förväntan med bad-terapi…
#9 yup..men senare på kvällen fick stitch minnesförlust å flög på bebis så in i h*lv*te…så det får nog bli fler bad terapi sessioner här hemma

Mmmm, låter bekant… Visst är det hjärtskärande att se slagsmålen…